اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

بازدید کارشناسان چینی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

کارشناسان شرکت میدیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در چین از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کردند.

بازدید کارشناسان چینی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، گروه چینی که متشکل از سه کارشناس شرکت میدیا، امروز طی بازدیدی از منطقه ویژه اقتصادی خواستار تعامل و همکاری دوجانبه برای توسعه تبادلات اقتصادی شدند.

آنان با حضور در شرکت تجهیزات نوین پارس که یکی از شرکت‌های تولید کننده کولرهای دوتکه اسپلیت است، در خصوص تعامل و همکاری دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این نشست مدیران عامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و شرکت تجهیزات نوین پارس در مورد چگونگی تعامل و ارتباط فیمابین با این شرکت چینی به گفت‌وگو پرداختند.

بنا به توافقات صورت گرفته بین شرکت میدیا و شرکت تجهیزات نوین پارس، قرار شد که شرکت میدیا با اعزام دو تکنسین و استقرار آنها در کارخانه نسبت به راه اندازی مجدد خط تولید و رفع نواقص اقدام کند.

همچنین توافق شد که کلیه تجار و بازرگانان ایرانی که قبلاً به صورت مستقیم از شرکت میدیا اقدام به خرید کالا می کردند از این پس مستقیماً از کارخانه تجهیزات نوین پارس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیر بازار خاورمیانه شرکت میدیا گفت: در صورت موفقیت در مونتاژ و تولید کالاهای مورد نظر و تأمین بازار داخلی، قراردادی مجدد در خصوص پوشش بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز با شرکت تجهیزات نوین پارس منعقد می‌شود.

استن افزود: در صورت موفقیت این شرکت به عنوان نماینده شرکت میدیا در شبکه جهانی WTO در خصوص بازارهای خاورمیانه و شمال آفریقا قرار گیرد.

شرکت تجهیزات نوین پارس به عنوان اولین آزمایشگاه همکار استاندارد کولر گازی در ایران با ظرفیت تولید سالیانه 150 هزار دستگاه کولر گازی در ظرفیت‌های مختلف در زمینی به مساحت 9 هزار مترمربع مشغول به فعالیت است.

انتهای مساجد/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول