اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

آمریکا از نظام ناراحت و خشمگین است/ مردم با تحقیق و بررسی به فرد اصلح رأی دهند

امام جمعه شاهرود گفت: امروز آمریکا از نظام اسلامی ناراحت و خشمگین است و مردم با تحقیق و بررسی در انتخابات رأی دهند تا این عصبیت بیشتر شود.

آمریکا از نظام ناراحت و خشمگین است/ مردم با تحقیق و بررسی به فرد اصلح رأی دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام محمود ترابی در گردهمایی بصیرتی که با حضور بیش از 200 نفر از اقشار مختلف مردم و بسیجیان در حسینیه روستای قلعه‏حاجی شاهرود برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: همه این برکاتی که در ایران وجود دارد، به برکت رهبری امام خمینی(ره) امت است که حتی اثرات این برکات در کشورهای دیگر هم به عینه مشاهده می‌شود.

وی افزود: آمریکا برای چه از نظام جمهوری اسلامی ناراحت و خشمگین است، برای اینکه منش امام خمینی(ره) همه جا را فتح کرد و هر کجا که می‌روید جای پایی از امام راحل و انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود.

امام جمعه شاهرود در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشورشان یک بار دیگر نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد و آنها را منکوب و مغموم می کنند.

ترابی تصریح کرد: تمام تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات است و باید بدانیم که با حضور خود در انتخابات مهر تاییدی بر انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خواهیم زد.

وی بیان کرد: همه بصیرت و هوشیاری خود را تقویت کنند و با تحقیق و بررسی کاندیداهای ریاست جمهوری فرد اصلح را انتخاب تا پیشرفت، تعالی، عزت و اقتدار ایران اسلامی در داخل و خارج روزافزون شود.

امام جمعه شاهرود با بیان سخنان رهبر فرزانه انقلاب در خصوص انتخابات و انتخاب اصلح تاکید کرد: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تحقق حماسه سیاسی و جمهوریت انقلاب اسلامی و پشتوانه عزت و اقتدار ملت ایران است.

ترابی تاکید کرد: باید برای سرنوشت و انقلاب اسلامی ارزش قائل شویم و بدانیم که اقتدار امروز ما مدیون ایثارگری‌های امام خمینی(ره) و شهداست و برای حفظ آن صحنه را خالی نکنیم، همانگونه که تاکنون ملت ما ایستاده است.

انتهای پیام/74006/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول