اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد قالیباف در آذربایجان‌شرقی:

قالیباف تنگ‌نظری‌های مرسوم در حوزه فرهنگ را قبول ندارد

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت آذربایجان‌شرقی گفت: قالیباف فرهنگ را شاکله تمام امور می‌دانند و با این نگرش دیگر جایی برای تنگ نظری‌های مرسوم نمی‌ماند و قابل قبول نیست.

قالیباف تنگ‌نظری‌های مرسوم در حوزه فرهنگ را قبول ندارد

علی غفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: دولت آینده باید با روحیه جهادی کار کند و بداند فرهنگ چیزی نیست که در عرض چند روز یا 6 ماه و یک سال بتوان آن را عوض کرد.

رئیس ستاد دکتر محمدباقر قالیباف در استان آذربایجان‌شرقی افزود: فرهنگ در کشور مظلوم  واقع شده است چرا که ما می‌بینیم حتی کسانی که مدام از فرهنگ دم می‌زنند در برخی موارد به ارایه آمار و انجام امور کمی بسنده می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی استان گفت: آنچه من می‌بینم روزمرگی است و بهتر است حال فرهنگ را از خود اهالی فرهنگ و هنر استان پرسید و سئوال کرد آیا در چند سال اخیر توفیق و تحول اساسی در حوزه فرهنگی استان اتفاق افتاده است یا نه؟

غفوری به اهمیت فرهنگ در برنامه‌های قالیباف اشاره کرد و گفت: دکتر قالیباف معتقد است فرهنگ مهمترین پایه قدرت است و منابع انسانی مهمتر از نفت و گاز هستند از این رو بر این موضوع یعنی منزلت فرهنگی تاکید ویژه دارد.

وی با اعلام همایش بزرگ جوانان و دانشجویان با حضور مشاور فرهنگی دکتر قالیباف افزود: حجت‌الاسلام شهاب مرادی مشاور فرهنگی دکتر قالیباف روز سه‌شنبه 21 خردادماه برای شرکت در همایش بزرگ دانشجویان و جوانان آذربایجان‌شرقی به تبریز سفر می‌کند. 

علی غفوری ادامه داد: حجت‌الاسلام شهاب مرادی به عنوان یکی از روحانیون محبوب و مردمی در جشن اعیاد شعبانیه که عصر روز سه‌شنبه 21 خردادماه در محل سالن فتح خیبر مجموعه ورزشی تختی تبریز برگزار می‌شود سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول