اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم:

قالیباف در قم محبوب است

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم از محبوبیت این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در قم خبر داد.

قالیباف در قم محبوب است

حمید داوودآبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ستاد انتخاباتی قالیباف در قم در فرصت باقیمانده تا انتخابات به ادامه فعالیت‌های تبلیغاتی خواهد پرداخت.

وی در مورد میزان اقبال عمومی در قم به قالیباف بیان کرد: هرچند برخی از تشکل‌ها حمایت خود را از دکتر ولایتی اعلام کرده‌اند، اما قالیباف همچنان از محبوبیت بالایی نزد مردم برخوردار است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم در مورد برنامه‌های قالیباف در بخش گرانی و مهار تورم گفت: بسیاری از بحران‌های اقتصادی امروز ریشه در مسائل غیر اقتصادی از جمله سوء مدیریت دارد.

وی افزود: در چند سال اخیر، بر اثر سوء مدیریت‌ها تولید کشور دچار نابسامانی شده و بخش صنعت نیز مورد بی‌مهری قرار گرفته است، حاصل این شرایط چیزی جز آشفتگی اقتصادی و افزایش قیمت نیست.

داوودآبادی ابراز داشت: بسیاری از بحران‌های اقتصادی کشور از همین جنس است که ریشه در بازی‌های سیاسی و ناکارآمدی دارد.

وی عنوان داشت: ما معتقدیم که می‌توان با حمایت از بخش تولید و صنعت و البته مدیریت نقدینگی در جامعه، بسیاری از این بحران‌ها را حل کرد. در چنین شرایطی با جداسازی سیاست از اقتصاد و استفاده از توانمندی نخبگان اقتصاد کشور را کنترل کرد و این هدف قطعا طی دو سال قابل تحقق است.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در قم یادآور شد: قالیباف برنامه مدونی برای مدیریت کشور دارد که این برنامه‌ها به صورت کامل تشریح و تبیین شده است.

انتهای پیام/78001/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول