اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 317

حسینی: اهل سنت گلستان حامی ولایتی هستند

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان گفت: جمعی از فعالان سیاسی و متنفذین و تاثیرگذاران استان به ویژه اهل سنت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ولایتی حمایت می‌کنند.

حسینی: اهل سنت گلستان حامی ولایتی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدرسول حسینی صبح امروز در جمع اعضای ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در استان گلستان اظهار داشت: آنها در نشست‌های مختلف با ستاد انتخاباتی ولایتی در گلستان این موضوع را اعلام کردند.

وی افزود: طی روزهای گذشته به ویژه پس از سومین مناظره انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موج حمایت از «ولایتی» در کشور و استان گلستان افزایش یافت.

برنامه‌محوری و توانمندی اجرایی مهمترین دلایل حمایت از «ولایتی» هستند

رئیس ستاد انتخاباتی «ولایتی» در استان گلستان خاطرنشان کرد: متنفذین و اهل سنت استان مهمترین دلیل حمایت خود از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برنامه محور بودن ولایتی ذکر کردند.

حسینی با بیان اینکه از زمان تشکیل ستاد انتخاباتی «ولایتی» در استان گلستان رایزنی‌ها برای جلب آرای مردم به نفع وی آغاز شده است، ادامه داد: حامیان «ولایتی» تا سایر دلایل حمایت خود از این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سوابق ارزشمند وی در حوزه سیاست خارجی، ولایتمدار بودن و توانمندی مدیریتی وی اعلام کردند.

به گفته وی، «ولایتی» 32 سال تجربه سیاست خارجی را دارد و اکنون که حل مسائل اقتصادی جامعه به رفع مشکلات خارجی بستگی پیدا کرده است او توانایی بهره‌برداری از ظرفیت‌های سیاست خارجی و حل مشکلات اقتصادی را دارد.

اکثریت نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی از «ولایتی» حمایت می‌کنند

رئیس ستاد انتخاباتی «ولایتی» در استان گلستان خاطرنشان کرد: پیش از این هم اکثریت نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از نمایندگان ادوار استان در این نهاد قانونگذاری حمایت خود را از «ولایتی» اعلام کرده بودند.

حسینی حمایت نمایندگان قبلی و فعلی مجلس شورای اسلامی از «ولایتی» را نشان‌دهنده تعامل مثبت وی با مجلس شورای اسلامی، قانون مداری و توانایی مدیریتی وی برشمرد.

وی ادامه داد: در همین راستا امروز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی مطرح کشور برای اعلام حمایت از «ولایتی» به گلستان سفر می‌کنند.

گلستان امروز میزبان حامیان «ولایتی» است

رئیس ستاد انتخاباتی «ولایتی» در استان گلستان اضافه کرد: حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، امروز ساعت 18 و 20.30 دقیقه در شهرهای ترکمن و کردکوی در حمایت از «ولایتی» سخنرانی می‌کند.

حسینی اظهار داشت: جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز امشب در همایش بزرگ «یاوران ولایت» در گرگان که در حمایت از «ولایتی» برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه سید حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، هم یکی دیگر از نمایندگان حامی «ولایتی» در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: وی در جمع مردم علی‌آبادکتول در حمایت از ولایتی سخنرانی می‌کند.       

رئیس ستاد انتخاباتی «ولایتی» در استان گلستان در ادامه از حضور احتمالی امروز محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، منوچهر متکی وزیر سابق امور خارجه و شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی «ولایتی» برای حمایت از ولایتی خبر داد.

انتهای پیام/ 83003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول