اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-234

ابراهیمی: سخنان رهبری باید مبنای انتخاب اصلح باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده‌ ملی و مردم‌سالاری اسلامی است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری باید مبنای انتخاب اصلح قرار گیرد.

ابراهیمی: سخنان رهبری باید مبنای انتخاب اصلح باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در جلسه تفسیر قرآن این اداره کل گفت: انتخابات ریاست جمهوری ایران برای نظام سلطه از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است که با ترفندهای متفاوت به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند.

وی افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات فرمودند "مسئله‌ انتخابات در طول این 34 سال برای کشور یک مسئله تعیین‌کننده و تجدید حیات‌دهنده برای مجموعه‌ حرکت کشور ما بوده است".

این مسئول در ادامه تدابیر هوشمندانه رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌های گذشته و سال 92 را متاثر از درک صحیح معظم‌له از اوضاع فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور و دنیا دانست و گفت: اگر سخنان ایشان را واکاوی کنیم، متوجه می‌شویم اگر در چند سال گذشته اهداف براساس نامگذاری سال‌ها هدایت نمی‌شد، قطعاً در سال 92 مشکلات زیادی را باید متحمل می‌شدیم و سخنان ایشان باید مبنای انتخاب اصلح قرار گیرد.

ابراهیمی تاکید کرد: مقام معظم رهبری معتقدند نامزد انتخابات باید به خدا و به این انقلاب و به قانون اساسی و به مردم ایمان و اعتقاد داشته باشد، داراى روحیه مقاوم باشد.

وی گفت: البته کسانى که در رأس قوه اجرایى قرار می‌گیرند، باید کسانى باشند که در مقابل فشارهاى دشمنان مقاوم باشند، انسان‌هاى با تدبیرى و با حکمت باشند.

این مسئول ادامه داد: روزمره فکر کردن در مسائل اقتصادى، مضر است، باید تهذیب اخلاقى داشته باشد، مردم را دچار تشویش و نگرانى نکنند، البته وعده بی‌خود و بى‌مبنا هم ندهند و درِ باغ سبزهاى بى‌منطق هم باز نکنند.

وی یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید منطقى، معقول، منطبق با واقعیت و با توکل به خداى متعال حرکت را پیش ببرند.

ابراهیمی افزود: امسال مردم باید با حضور پرشور و گسترده در انتخابات "24 خرداد" بار دیگر دشمنان را مایوس سازند و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را تحقق بخشند.

انتهای پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول