اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خلخال:

انتخاب فرد اصلح پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب است

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلخال گفت: ملت ایران با بصیرت و آگاهی تمام در حماسه 24 خرداد حضور خواهند داشت و با انتخاب فرد اصلح به شایستگی از آرمان‌های نظام پشتیبانی خواهند کرد.

انتخاب فرد اصلح پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در نشست مشترک با عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در شهرستان خلخال اظهار داشت: ملت و مردمی که با غیرتمندی با 45 روز مقاومت نگذاشتند خاکریزهای خرمشهر در دست دشمن باقی بماند همین ملت در 24 خرداد اصلی‌ترین عامل حماسه‌سازی خواهند بود.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: دشمن با هدف ایجاد اختلاف بین مردم، نظام و مسئولان قصد سوء استفاده و رسیدن به هدف خود را دارد که عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی انتخابات با حراست و حفاظت کامل و صیانت از آرای مردم این فتنه دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

محمدی گفت: دشمن تمامی امکانات و توانمندی خود را برای ناامید کردن مردم از نظام و عدم مشارکت آنها به کار گرفته ولی ملت ایران با بصیرت و آگاهی تمام در حماسه 24 خرداد حضور خواهند داشت و با انتخاب فرد اصلح به شایستگی از آرمان‌های نظام پشتیبانی خواهند کرد.

این مسئول بیان داشت: 164 صندوق اخذ رای در کل شهرستان خلخال برای حضور حماسی مردم آماده شده که در روز انتخابات در شعب اخذ رای مستقر خواهد بود و نمایندگان فرماندار، اعضای صندوق آرا و کاربران رایانه‌ای انتخابات با آمادگی کامل برای اخذ رای مردم شهید‌پرور خلخال حاضر خواهند شد.

رئیس ستاد انتخاباتی شهرستان خلخال افزود: مشارکت حداکثری مردم در جای جای ایران اسلامی ضربه‌ای به پیکره استکبار و همپیمانان اوست و خلق حماسه سیاسی از سوی مردم بهترین راه مقابله با دشمن است.

محمدی تصریح کرد: دشمن در حال حاضر با سیاه‌نمایی در رسانه‌های خود و بی‌ارزش جلوه دادن خدمات نظام جمهوری اسلامی قصد رسیدن به هدف خود را دارد که این فکر دشمن از سوی مردم با حضور مقتدرانه دفع خواهد شد.

وی ادامه داد: خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران باید برای مردم بازگو شود و مردم باید با آگاهی و بصیرت در صحنه‌های انقلاب حضور یابند.

فرماندار شهرستان خلخال با تقدیر از رسانه ملی گفت: رسانه ملی با برنامه‌‌ریزی‌های مناسب و فراهم کردن فرصت مناسب برای کاندیداهای ریاست جمهوری و برگزاری مناظره‌ها در معرفی نامزدها تلاش کرد و این تلاش شایسته تقدیر است.

محمدی تاکید کرد: در شهرستان خلخال این فرصت برابر برای نامزدهای شوراهای اسلامی از روز شنبه تا چهارشنبه فراهم شده و تمامی نامزدهای شوراها برای معرفی برنامه‌های خود در مسجد علی‌ بن ابیطالب خلخال حضور یافته و اهم فعالیت‌های خود را برای مردم شهر خلخال تشریح خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات و حضور مردم، دشمن بیشتر به ویژگی منحصر به فرد ملت ایران یعنی پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از ولایت پی خواهد برد و این حماسه حضور از اول انقلاب تاکنون با موفقیت در قالب انتخابات‌های گذشته انجام شده است.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول