اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس خبر داد

برگزاری نشست توجیهی دست‎اندرکاران انتخابات در پردیس

فرماندار پردیس گفت: نشست توجیهی با هدف بیان محدودیت‏ها و راهکارهای قانونی انتخابات با حضور عوامل نظارتی، اجرایی و کاندیداهای شوراهای اسلامی در این شهرستان برگزار می‏شود.

برگزاری نشست توجیهی دست‎اندرکاران انتخابات در پردیس

ایرج بیگدلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به نحوه برگزاری انتخابات 24 خرداد‌ماه و نظارت بر آن در شهرستان پردیس اشاره کرد.

وی گفت: تمام تلاش ما این است که انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به گونه‏ای برگزار شود که از بروز هر گونه حاشیه ممانعت به عمل آید و با رعایت عدالت و قانون هر آنچه که مردم اعتقاد دارند، رقم بخورد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: شعار وزارت کشور عدالت‏محوری، امانت‏داری و حضور گسترده مردم در انتخابات است که امیدواریم به این شعار جامه عمل پوشانده شود.

بیگدلو تصریح کرد: برای اینکه کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا با محدودیت‏ها و راهکارهای قانونی و همچنین ارتکاب اعمالی که انجام آن ممکن است، جرم و تخلف انتخاباتی محسوب شود، آشنا شوند نشستی با حضور تمام دست‏اندرکاران انتخابات از جمله عوامل نظارتی، اجرایی و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان پردیس برگزار می‏شود.

وی اضافه کرد: در این نشست تمام محدودیت‏ها و راهکارهای قانونی به این افراد ارائه می‏شود تا به واسطه بی‏اطلاعی از این موارد تخلفی صورت نگیرد.

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد: هر چند قانون می‏گوید که جهل به قانون رافع مسئولیت نیست؛ اما وظیفه ایجاب می‏کند که نکات آئین‏نامه‏ای به این افراد ارائه شود تا در زمینه انتخابات رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی مدنظر قرار گیرد.

بیگدلو اضافه کرد: کاندیداها باید نام رؤسای ستادها و جانشین آنها و همچنین تلفن تماس آنها را به طور رسمی به فرمانداری پردیس اعلام کنند تا در مواقع مورد نیاز بتوانیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

*کاندیداها در چارچوب قانون گام بردارند

وی تصریح کرد: همه کاندیداها باید در چارچوب قانون گام بردارند و اگر غیر از این باشد، قطعا و بدون تعارف اجازه نخواهیم داد که به نام انتخابات حرکاتی انجام دهند که مورد رضای خداوند نباشد و مردم نسبت به فلسفه برگزاری انتخابات دچار تردید و نگرانی شوند.

فرماندار شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: ادعا نمی‏کنیم که حواشی انتخابات را به صفر خواهیم رساند؛ اما این اطمینان خاطر را به مردم و شهروندان شهرستان پردیس خواهیم داد که سعی می‏کنیم میزان آن را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/2568/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول