اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای مسجدسلیمان:

زندانیان مسجدسلیمانی آموزش فنی‌وحرفه‌ای می‌بینند

رئیس مرکز فنی‌و‌حرفه‌ای مسجدسلیمان گفت: زندانیان مسجدسلیمانی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌بینند و در این راستا رایزنی‌های زیادی با مدیران زندان این شهرستان انجام شده است.

زندانیان مسجدسلیمانی آموزش فنی‌وحرفه‌ای می‌بینند

علی ارزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبر نگار فارس در مسجد سلیمان اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای آموزش به زندانیان این شهرستان را گسترش داده و برای اشتغالزایی بعد از آزادی سه رشته را آموزش می‌دهد.

وی در بیان دیگر فعالیت‌های فنی‌وحرفه‌ای در بیرون از مرکز افزود: مرکز فنی و حرفه‌ای مسجدسلیمان اقدام به آموزش رشته‌های مختلف به زندانیان این شهرستان برای ایجاد اشتغال‌زایی آن‌ها کرده است.

ارزانی خاطرنشان‌کرد: بعضی از زندانیان مشکلات خاصی برای اشتغالزایی پس از آزادی دارند که این مرکز شرایطی برای آموزش آن‌ها در زندان فراهم کرده است.

رئیس مرکز فنی‌وحرفه‌ای مسجد سلیمان تصریح کرد: رشته‌های موجود در زندان برای آموزش و ایجاد اشتغال‌زایی با توجه به استقبال زندانیان به سه رشته افزایش یافته است.

وی در ادامه بیان‌کرد: آموزش خیاطی، آرایشگر مردانه و برق ساختمان حرفه‌هایی هستند که در حال حاضر به زندانیان این شهرستان آموزش داده می‌شود.

ارزانی در ادامه این مطلب افزود: آموزش به زندانیان ابتدا با رشته خیاطی آغاز شد و امیدواریم بتوان رشته‌های دیگری را برای ایجاد اشتغال به زندانیان آموزش داد تا بعد از آزادی دچار مشکل نشوند و بتوانند شغل مناسبی برای خود فراهم کنند.

وی درباره بعضی از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای بیرون از این مرکز در مسجدسلیمان گفت: در این راستا کمپ معتادین این شهرستان بهبود یافته و در حال آموزش چند رشته به معتادین کمپ برای ایجاد اشتغالزایی بعد از ترک است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای با اشاره به این مطلب ادامه داد: برهمین مبنا حرفه‌های زنبورداری و برق ساختمان به افراد کمپ معتادین این شهرستان برای فراهم کردن اشتغال‌زایی به آن‌ها آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول