اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تجدید میثاق اعضای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با شهدا

اعضای خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت انتخابات شورای شهر قزوین با حضور در گلزار شهدای قزوین با این شهدا تجدید میثاق کردند.

تجدید میثاق اعضای ائتلاف خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، 13 نامزد چهارمین دوره انتخابات شورای شهر قزوین در لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین با حضور در گلزار شهدای قزوین با شهدای این شهر تجدید میثاق کردند.

 

 

13 کاندیدا در این میثاق‌نامه اعلام کردند: با سلام و درود بیکران به روح بلند و ملکوتی امام شهیدان و شما شهیدان امام با استعانت از خداوند و با تمسک به قرآن مجید و توسل به اهل بیت (ع) و منجی عالم بشریت در محضر روح پاک و مقدس و مزار نورانی شما اعتراف می‌کنیم که ثمره خون شما موجب بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

 

اعضای شورای خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت قزوین یادآور شدند: ما در ادامه راه شما شهیدان به موجب این میثاق‌نامه متعهد می‌شویم تحت لوای ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جهت تشکیل یک نهاد مردمی یعنی شورای اسلامی شهر برای خدمت به مردم گام برداشته و در صورت توفیق در ورود به این سنگر بتوانیم برای اهداف والای انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی تلاش و فعالیت کرده و در چارچوب تکالیف قانونی خود با روحیه بسیجی به رفع مشکلات مردم بپردازیم.

 

دبیر شورای خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین تأکید کرد: تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با هدف نقش آفرینی و ارائه‌ لیست واحد با رویکرد اجتماعی و فرهنگی برای این دوره از انتخابات شوراها، در کل کشور شکل گرفت.

 

ابراهیم اسدی افزود: این مجموعه از نمایندگان فعلی و ادواری مجلس شورای اسلامی و برخی چهره‌های شاخص حوزه‌ شهری در سطح ملی تشکیل شده است.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: یک نماینده هم از هر استان به همراه برخی چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی عضو شورای راهبردی این تشکل اجتماعی هستند.

 

اسدی تصریح کرد: شورای راهبردی استان قزوین نیز با ترکیبی از نمایندگان اصولگرا، چهره‌های دانشگاهی، هیئت‌ها، استادان حوزه و دانشگاه و نخبگان و اکثریت گروه‌های سیاسی استان، به همراه یک کمیته‌ تخصصی پنج نفره برای رصد کردن برنامه‌های نامزدان و بررسی سوابق آنها تشکیل شد.

 

 
یادآور می‌شود نفرات لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت قزوین به ترتیب عبارتند از فصیح رامندی، علی صادقی نیارکی، فاطمه اشدری، محمدرضا صدیقی، علی‌حسن ظاهری، مجید آهنگریان، وحید زرگر، علی رسولی، حسین غیاثوند، علی فرخ‌زاد، مصطفی کشاورز کلهر و حسن رجبی.

شایان ذکر است نخستین همایش این ستاد در استان قزوین امشب پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار می‌شود.

===========

عکس: میثم ملکی

===========

انتهای پیام/2667/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول