اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قالیباف در دیدار با آیت‌الله محمودی

طعم خدمت را در سایه دین به مردم می‌چشانیم

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر خدمت خالصانه به مردم گفت: طعم خدمت را در سایه دین به مردم می‌چشانیم.

طعم خدمت را در سایه دین به مردم می‌چشانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران محمد‌باقر قالیباف بعداز ظهر امروز با حضور در بیت آیت‌الله سید ‌مرتضی محمودی با نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این دیدار اظهار داشت: متأسفانه مشکلات در تمام کشور وجود دارد ولی ما نعمت بزرگی به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم و به لطف خداوند متعال نیز تمام همت و تلاش خود را برای حمایت و حفاظت از این نظام و انقلاب اسلامی به کار ببریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در کشور ما ظرفیت‌های بالقوه‌ زیادی وجودی دارد و امیدواریم بتوانیم در سایه دین طعم خدمت را به مردم بچشانیم.

محمدباقر قالیباف افزود: ما نسبت به مشکلات مردم بیگانه نیستیم و به آنها اشراف کامل داریم و نسبت به محرومیت منطقه ورامین آگاه هستیم.

شهردار تهران در ادامه عنوان کرد: بنده در زمان تصدی شهرداری تهران توجه ویژه‌ای به جنوب شهر تهران داشتم مردم ورامین مردم متدین، حزب‌اللهی و انقلابی هستند و در تمام صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پایان تصریح کرد: در جامعه ما جا افتاده که ریشه مشکلات تحریم است اما واقعیت این است که همه مشکلات بر دوش تحریم نیست. مردم تحریم را تحمل می‌کنند ولی وقتی می‌بینند که ریشه بعضی مشکلات نابسامانی‌ و ضعف مدیریت است ناراحت می‌شود.

این گزارش حاکی از محمدباقر قالیباف بعدازظهر امروز به دشت ورامین سفر کرد.

وی در نخستین مقصد سفر بعدازظهر امروز به شهرستان قرچک رفت و ضمن ادای احترام به شهدای والای شهدای انقلاب اسلامی و دیدار با امام جمعه شهرستان قرچک با حضور در جمع کثیری از مردم ولایی و شهید‌پرور این شهرستان برنامه‌ها و راهکارهای خود را برای دولت آینده اعلام کرد.

نامزد یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در دومین مقصد سفر بعدازظهر امروز خود به شهرستان ورامین سفر کرد و پس از ادای احترام به مقام والای شهدای قیام خونین 15 خرداد و انقلاب اسلامی ایران و به دیدار آیت‌الله سید‌مرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین رفت و پس از آن با حضور در جمع وارثان قیام 15 خرداد با آنها سخن می‌گوید.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول