اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

خطِ خدمت و محبت باید دنبال شود

استاندار هرمزگان با بیان اینکه کاندیداها باید در صورت پیروزی «خط محبت و خدمت» را همچنان دنبال کنند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در شناساندن اصلح و بیان ویژگی‌های آن و کمک به سوق مردم به سمت انتخاب اصلح دارند.

خطِ خدمت و محبت باید دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام مبعث اظهار داشت: هر چه که به 24 خرداد ماه نزدیک‌تر می شویم، نشانه‌های تجلی مجدد اراده ملی و خلق حماسه نیز نمایان‌تر می‌شود.

وی افزود: انتخابات یک آزمون بزرگ برای تک تک آحاد ایران اسلامی است و بدون شک آنچه با توجه به تجربه آزمون‌های گذشته به ثبت رسیده، این است که ملت ایران در این آزمون نیز سربلند بیرون می‌آید.

استاندار هرمزگان بیان داشت: انتخابات فرصتی است برای نشان دادن اقتدار و عزت ملت ایران در دنیا.

عزیزی با بیان اینکه انتخابات رکن برجسته جمهوریت و اسلامیت است، اضافه کرد: انتخابات پیش روی استحکام بخش این دو رکن رکین است.

وی ادامه داد: انتخابات در یک نگاه کلان در واقع آزمونی است، برای تمام کسانی که در دل در گرو اندیشه‌ها و آرمان‌های امام راحل دارند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی الگویی برای سایر جهانیان شده است،‌ افزود: در این راستا خانواده بزرگ مطبوعات جایگاه ویژه‌ای برای ارائه عرضه دستاوردهای نظام اسلامی از انتخابات به دنیا دارند.

عزیزی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث تحکیم و اقتدار ایران اسلامی می‌شود، بیان داشت: زمانی که در یک صحنه رقابت نظام و مردم حضور داشته باشند، نمی‌توان نتیجه‌ای جز برد برد برای آن صحنه متصور بود.

به گفته وی روح حاکم بر انتخابات در نظام اسلامی و ایران، روحی توحیدی، معنوی‌ و اعتقادی بوده و از این جهت شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است.

عزیزی ضمن دعوت از مردم هرمزگان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، افزود: روز 24 خرداد روز ادای تکلیف به نظام است و رسانه‌ها و مطبوعات مهم‌ترین وظیفه را در انتخابات در راستای ایجاد شور و نشاط در بین مردم برای حضور حداکثری دارند.

وی بیان داشت: رسانه‌ها و مطبوعات همچنین نقش مهمی نیز در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جامعه دارند و در این راستا باید اذهان را به سمت انتخاب اصلح سوق دهند.

استاندار هرمزگان در بخش پایانی این قسمت از سخنان خود یادآور شد: اگر فرد منتخب در راستای توسعه و عزت ملت حرکت نکند، مسیر نظام دچار چالش می‌شود.

عزیزی گفت: عدالت‌گری و توجه به محرومان باید از دیدگاه‌های اصلی و فکری کاندیداها باشد و خط محبت و خدمت همچنان باید دنبال شود.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول