اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد

برخورد شدید پلیس با مزاحمان تفرجگاه‌های آذربایجان غربی

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس با مزاحم‌های تفرجگاه‌های آذربایجان غربی به شدت برخورد می‌کند.

برخورد شدید پلیس با مزاحمان تفرجگاه‌های آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز رحیم جهان‌بخش در نشست خبری که در سالن جلسات معاونت اجتماعی پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی یکی از قطب‌های گردشگری کشور است و انضباط اجتماعی در تفرجگاه‌های این استان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به وجود جاذبه‌های توریستی و گردشگری بی‌نظیر در آذربایجان غربی، تصریح کرد: تفرجگاه‌ها به عنوان نقطه تماس اهالی بومی منطقه و گردشگران محسوب می‌شوند.

جهان‌بخش با اشاره به تبادل فرهنگی که در تفرجگاه‌های آذربایجان غربی با گردشگران انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: فرهنگ زیبای بومی آذربایجان غربی بخش جدا ناپذیر از ایران اسلامی است که می‌توانیم به بهترین نحو آن را ارائه و معرفی کنیم.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: پوشش و حجاب نامناسب در تفرجگاه‌ها، رفتارهای همراه با مزاحمت و نادیده گرفتن مبانی حفظ محیط زیست از جمله آسیب‌هایی است که در تفرجگاه‌ها برای گردشگران و سایر افراد مشکل‌ساز است.

وی با اشاره به ماموریت پلیس در تفرجگاه‌ها، ابراز داشت: این ماموریت‌ها باید همسو با خواست مردم باشد و پلیس پیشگیری در حوزه مبارزه با بدحجابی به صورت فرهنگی عمل می‌کند.

جهان‌بخش ادامه داد: پلیس هیچ مزاحمتی را در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری آذربایجان غربی تحمل نمی‌کند و به شدت با مزاحمت‌ها برخورد می‌کند.

انتهای پیام/61010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول