اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:

شروع فعالیت فاز دوم مرکز مانیتورینگ پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از شروع فعالیت فاز دوم مرکز مانیتورینگ پلیس در مرکز و سطح شهرستان‌های تابعه خبر داد.

شروع فعالیت فاز دوم مرکز مانیتورینگ پلیس ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان انتظامی این استان اظهار داشت: فعالیت فاز دوم مرکز مانیتورینگ پلیس در مرکز و شهرستان‌های تابعه استان ایلام شروع شده است.

وی با اشاره به فعالیت دوربین‌های پلیس در سطح شهر ایلام و سایر شهرستان‌های تابعه ادامه داد: رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز در سطح شهر و معابر درون شهری می‌شوند از طریق این دوربین‌‌ها ثبت و قبض جریمه برای آنها صادر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها در مناطق پرترافیک، میادین مرکزی شهر و نقاط حساس راه‌اندازی و پلیس در مرکز مانیتورینگ انتظامی استان اقدام به رصد و کنترل وضعیت ترافیکی سطح شهر می‌پردازد.

این فرمانده انتظامی با تاکید بر لزوم استقرار این دوربین‌ها در سطح شهر ایلام گفت: پیشگیری از وقوع جرم و تخلفات رانندگی از جمله اهداف عمده راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ در سطح استان است.

دولتی اظهار داشت: مرکز مانیتورینگ استان ایلام نقش مهمی در باز ماندن معابر، کنترل ترافیک و هدایت وسایل نقلیه شخصی و مسافرکش در سطح شهرها داشته و رانندگانی که مرتکب تخلف شدند قبض جریمه یا توسط گشت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و یا از طریق پست به درب منازل آنها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2246/ت20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول