اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

توجه ویژه پلیس به توسعه دانش و مطالعات انتظامی

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیس در افق برنامه‌های توسعه‌ای و راهبردی، توسعه دانش، تحقیقات و مطالعات انتظامی را در برنامه ششم توسعه تدوین کرد.

توجه ویژه پلیس به توسعه دانش و مطالعات انتظامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، کاظم مجتبایی در راستای تعاملات علمی و فرهنگی با حجت‌الاسلام عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآنی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن اشاره به دستاوردهای علمی و تحقیقاتی گفت: رویکرد نیروی انتظامی برای امنیت پایدار و هوشمند رویکرد علمی و فرهنگی است.

فرمانده انتظامی استان قم دستیابی به موفقیت‌های پلیس را مرهون تعامل با مراکز علمی و فرهنگی یادآور شد و اظهار داشت: هر اندازه تعاملات پلیس و مراکز دانشگاهی و علمی و فرهنگی بیشتر و هدفمندتر باشد علاوه بر حل علمی مسائل و مشکلات فرهنگی و ریشه‌سازی جرائم دستاوردهای دیگری نیز برای اعتلای کشور به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن تاکید بر پیشگیری علم محور گفت: پلیس برای دستیابی به قله‌های موفقیت نظم و امنیت علاوه بر ترسیم چشم‌انداز در افق برنامه‌های توسعه‌ای و راهبردی، توسعه دانش و تحقیقات و مطالعات انتظامی را در برنامه ششم توسعه تدوین کرد و گام‌های بلندی را برای اجرای آن برداشته است.

مجتبایی در ادامه افزود: فرماندهی انتظامی استان قم با درک درست از اوضاع فعلی و تحلیل مناسب آن با برنامه ریزی‌های به موقع سعی در تعامل بیشتر با مراکز علمی و دانشگاهی و فرهنگی دارد و در این خصوص تاکنون با اکثر دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی، پژوهشی و فرهنگی تفاهمنامه همکاری امضاء کرده و این تفاهمات وارد مرحله عملیاتی شدن شده است.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول