اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به سالروز ارتحال امام صورت می‌گیرد

استقرار نیروهای پلیس در مسیر اصفهان ـ قم/ حرکت خودروهای سنگین از جاده‌ قدیم

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با توجه به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) نیروهای پلیس را در مسیر راه اصفهان ـ قم مستقر کرده‌ایم.

استقرار نیروهای پلیس در مسیر اصفهان ـ قم/ حرکت خودروهای سنگین از جاده‌ قدیم

شاهپور انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد رحلت امام خمینی(ره) قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: پلیس اصفهان تمامی تمهیدات را برای کنترل هرچه بیشتر راه‌های استان در نظر گرفته است.

وی افزود: در این راستا نیروها در مسیر راه اصفهان به سمت قم کاروان‌های مراسم ارتحال را همراهی و تسهیل عبور و مرور جاده‌های منتهی به استان اصفهان را انجام می‌دهند.

سرپرست پلیس راه فرماندهی استان اصفهان تصریح کرد: خودروهای سنگینی که در مسیر خود باید از جاده اصفهان به سمت قم حرکت کنند توصیه شده است در مسیر رسیدن به سلفچگان از جاده قدیم اصفهان ـ قم عبور و حداقل برخورد را با کاروان‌های برگزاری مراسم ارتحال داشته باشند.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود رانندگان رعایت مقررات، کمربند ایمنی و رعایت سرعت را در شلوغی جاده‌ها داشته باشند.

انصاری با بیان اینکه بیشترین تخلفات را تصادفات و استفاده از تلفن همراه دارد، ادامه داد: در این ایام در جاده‌ها موتورسیکلت، دوچرخه‌سوار و کاروان‌های مختلفی از جاده عبور می‌کنند که رانندگان باید به این مقوله توجه داشته باشند.

وی تاکید کرد: تمامی امکانات را آماده کرده‌ایم که در طول مراسم ارتحال امام خمینی(ره) امنیت جاده‌ها را تامین کنیم.

سرپرست پلیس راه فرماندهی استان اصفهان اضافه کرد: به دلیل محدودیت از محور اتوبان اصفهان ـ کاشان خودروهای سنگین از سمت نایین و اردستان حرکت می‌کنند و فقط کامیون‌های حامل مواد سوختی و مواد غذایی فاسد شدنی مجاز به عبور هستند.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول