اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

حماسه سیاسی نیازمند «انتخاب اصلح و حضور حداکثری» است

استاندار هرمزگان از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با شکوه در استان خبر داد و گفت: تلاش در جهت خلق حماسه سیاسی وظیفه همگانی است.

حماسه سیاسی نیازمند «انتخاب اصلح و حضور حداکثری» است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در نشست مشترک هیئت‌های نظارت شورای نگهبان، شوراهای اسلامی شهر و روستا، بازرسی و اعضای ستاد انتخابات استان، از انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان مظهر و جلوه اراده مردم یاد کرد و افزود: حضور حداکثری لازمه خلق حماسه سیاسی است و تمام مسئولان و اقشار مختلف جامعه باید زمینه مشارکت گسترده مردم را در پای صندوق‌های اخذ رأی فراهم کنند.

وی انتخابات را فرصتی برای انتخاب و ظرفیتی برای گسترش عزت اسلام، مظهر و جلوه بارز خلق حماسه سیاسی دانست و تاکید کرد: تمام امکانات پشتیبانی انتخابات استان برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و خلق حماسه سیاسی فراهم شده است.

استاندار هرمزگان با اشاره به فراهم بودن تمام زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات پیش‌رو گفت: فراهم بودن تمام ابزار و امکانات لازم برای برگزاری انتخابات یکی از عواملی است که می‌تواند به داشتن انتخاباتی سالم، باشکوه و قانونمند کمک کند.

عزیزی سپس با بیان اینکه امروز فضای استان یک فضای پرشور و حداکثری برای انتخابات 24 خرداد است، خاطرنشان کرد: تمام نیازمندی‌ها و ابزارهای لازم اعم از سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، فیزیکی و غیرفیزیکی در ستاد انتخابات هرمزگان و شهرستان‌ها مهیا شده و ما برای برگزاری انتخابات با مشکلی مواجه نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه همکاری، وفاق، همدلی، همکاری و هماهنگی بسیار خوبی بین هیأتهای اجرایی و نظارت در این استان وجود دارد، افزود: لازمه برگزاری انتخابات سالم و باشکوه رعایت کامل قانون، وفاق و همدلی بین مسئولان، دست‌اندرکاران انتخابات و آحاد مردم جامعه است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه قانون انتخابات، ملاک اصلی و محور حرکت عوامل اجرایی و نظارت بر انتخابات است، ابراز کرد: هنگامی که مبنای برگزاری انتخابات قبل، حین و بعد از انتخابات قانون باشد، با هیچ مشکل و حاشیه‌ای از این آزمون مهم سربلند بیرون می‌آییم.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه برگزارکنندگان انتخابات باید امانتداری را به عنوان یک اصل مهم سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مدیریت زمان نیز یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اساسی است که در این برهه حساس باید به آن توجه داشت.

وی «انتخاب اصلح» و «حضور حداکثری» را دو اولویت خلق حماسه سیاسی در انتخابات خرداد 92 ذکر کرد که همواره نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.

عزیزی در پایان از مردم ایران به ویژه مردم استان هرمزگان خواست با مشارکت گسترده و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای یک بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات نظام بیفزایند.

همچنین رئیس هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری استان هرمزگان نیز در این جلسه با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری، بسیج همه امکانات کشور برای ترغیب به حضور حداکثری مردم، نظارت بر اجرای کامل قانون و نحوه عملکرد مجریان انتخابات را مهم‌ترین وظایف هیئت نظارت دانست و گفت: در استان هرمزگان همواره تعامل خوبی بین هیئت اجرایی و نظارت وجود داشته است.

حجت الاسلام معصومی، انقلاب اسلامی را ثمره و یادگار امام خمینی (ره) دانست و افزود: همگان وظیفه دارند، برای حفظ این نظام الهی بکوشند.

وی در پایان یکی از عرصه‌های حراست از نظام را در این برهه، برگزاری انتخابات گسترده و خلق حماسه سیاسی بیان کرد و افزود: لازمه برگزاری انتخابات سالم و باشکوه رعایت کامل قانون، وفاق و همدلی بین مسئولان، دست اندرکاران انتخابات و آحاد مردم جامعه است که خوشبختانه در استان شاهد وحدت، همدلی و انسجام خوبی هستیم.

انتهای پیام/2310/ب/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول