اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهار:

83 هزار نفر در بهار واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار شهرستان بهار گفت: 83 هزار نفر در سطح شهرستان بهار واجد شرایط رأی دادن هستند.

83 هزار نفر در بهار واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رأی شهرستان بهار اظهار داشت: حضور آگاهانه، توأم با شور و شعور سیاسی مردم تأثیر زیادی در برپایی انتخابات باشکوه دارد، تا جایی که میدان را برای جولان دادن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنگ کرده و امکان هرگونه ابتکار عمل و تحرک از مخالفان و معاندان سلب می‌شود.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی که تمام اهداف دشمنان بر ترویج اختلاف و ایجاد ناامیدی میان مردم برای عدم حضور در انتخابات است، بصیرت‌افزایی ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

فرماندار بهار محور‌های تحقق حماسه سیاسی در انتخابات پیش ‌رو را مورد توجه قرار داد و رمز پیروزی در این مسیر را تبعیت از ولایت فقیه ذکر کرد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی امر مقدسی است و همه مسئولان باید بسترساز حضور چشمگیر مردم در انتخابات باشند، گفت: تدابیر لازم برای فراهم آوردن همه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی برای یک انتخابات سالم در سطح شهرستان صورت گرفته است.

 گلکارزاده فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب دقیق و هوشمندانه مردم در انتخابات را رسالت اصلی هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات عنوان کرد و گفت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند و این قبیل کارها برخلاف تعهد شرعی و قانونی و خلاف رسم امانتداری است.

وی با تشریح اهم وظایف اعضای شعب اخذ رای در شعب گفت: اهتمام به قوانین و مقررات انتخاباتی در اولویت کار اعضای شعب اخذ رأی است.

فرماندار بهار سن قانونی شرکت در انتخابات را 18 سال تمام خواند و افزود: سن قانونی رأی‌دهندگان مجاز از 24 خرداد ماه 1374 و قبل از آن است.

وی تصریح کرد: همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در روز انتخابات برای رأی‌دهندگان ضروری و اعضای شعب دقت لازم را در این مورد داشته باشند.

گلکارزاده گفت: اعضای شعب اخذ رأی همکاری لازم را با نماینده فرماندار یا بخشدار در حسن اجرای انتخابات داشته باشند.

وی اعلام کرد: تعداد عوامل برگزارکننده انتخابات در شهرستان بهار 2 هزار و 200 نفر و 83 هزار نفر نیز واجد شرایط رأی دادن هستند.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: 115 شعبه اخد رای و 223 صندوق در شهرستان بهار برای این دوره از انتخابات پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول