اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی / 196

دامادی: اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی شاخصی برای حل مشکلات نیست / به کارنامه قالیباف رأی می‌دهیم

عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه از سیاسی رأی دادن و جریانی فکر کردن خسته شده‌ایم، گفت: اصلاح‌طلب یا اصولگرا بودن شاخص مناسبی برای حل مشکلات نیست.

دامادی: اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی شاخصی برای حل مشکلات نیست / به کارنامه قالیباف رأی می‌دهیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد دامادی صبح امروز در جمع هواداران محمدباقر قالیباف که در مسجد جامع زیراب برگزار شد با تأکید بر اینکه مشکل توسعه‌نیافتگی مازندران، دیدگاه نادرست مسئولان درباره این استان است، گفت: بحث جدا شدن گدوک سوادکوه از مازندران، تشکیل استان جدید در غرب استان، تبدیل شدن مازندران به زباله‌دان تهرانی‌ها در ایام تعطیلات و تحمل ترافیک 15 ساعته محور سوادکوه بیانگر دیدگاه‌های نادرست مسئولان درباره استان مازندران است.

وی با انتقاد از اینکه در زمان انتخابات مشکلات با حجم بالایی مطرح می‌شود، افزود: بیان مشکلات در زمان انتخابات و کمرنگ شدن آن در ایام دیگر، فرهنگ درستی نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب که در جاده غیرفنی سوادکوه، پدرم را که بزرگترین هستی‌ام و خادم مردم بوده است را از دست داده‌ام، افزود: پدران، مادران، خواهران و برادران زیادی را در جاده سوادکوه از دست داده‌ایم و باید با مدیریت این معضل را حل کرد.

دامادی با تأکید بر اینکه از سیاسی رأی دادن و جریانی فکر کردن خسته شده‌ایم، یادآور شد: اصلا‌ح‌طلب یا اصولگرا بودن شاخص مناسبی برای حل مشکلات نیست و ما باید با نگاه به برنامه‌ها، کاندیدای موردنظر خودمان را انتخاب کنیم.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محمدباقر قالیباف ارمغان خدمت و تعهد است، خاطرنشان کرد: فرماندهی خوب جنگ، مدیریت موفق نیروی انتظامی در بدترین شرایط و ارتباط قوی مردم و پلیس و توانمندی مشخص وی در مدیریت شهری تهران از ویژگی‌های محمدباقر قالیباف برای ریاست جمهوری است.

وی افزود: ساخت اتوبان دو طبقه، ساخت 110 روزه پارک و ساخت پارک مخصوص بانوان بخشی از مدیریت محمدباقر قالیباف است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه به کارنامه عملکرد قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری رأی خواهم داد، گفت: ما دچار خودتحریمی شده‌ایم و هنگامی که برخی از فعالیت‌های ما کیفیت لازم را نداشت نباید به حساب تحریم بگذاریم.

دامادی خواستار تغییر نگاه مدیران برای توسعه شد و یادآوری کرد: رئیس جمهور آمار واقعی بدهد و وعده و وعید ندهد.

انتهای پیام/86015/م40/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول