اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عارف در جمع مردم بیرجند تاکید کرد

اصلاحات یعنی بازگرداندن ملت روی ریل پیشرفت و تعالی

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اصلاحات یعنی تحقق آرمان‌های انقلاب و بازگرداندن ملت روی ریل پیشرفت و تعالی است.

اصلاحات یعنی بازگرداندن ملت روی ریل پیشرفت و تعالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا عارف شنبه شب در جمع دوستداران خود در خراسان جنوبی  ضمن تبریک عید مبعث، اظهار کرد: خوشحال هستم که به عنوان یک کویری از خرمشهر در شهر کویری بیرجند شما را ملاقات می‌کنم.

وی افزود: ما در دولت نخست اصلاحات به یکی از آرزوهای مردم خراسان جنوبی یعنی استان شدن آن پاسخ دادیم.

عارف  ادامه داد: در دوره دوم اصلاحات هم بحث پیشرفت و توسعه را به صورت جدی در این استان دنبال می‌کنم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه در دولت اصلاحات سعی می‌شود از پتانسیل خوب خراسان جنوبی برای پیشرفت و توسعه استفاده شود، اضافه کرد: خراسان جنوبی منابع خوب زیرزمینی، امکانات بازرگانی و ایجاد بازارچه دارد که اینها از اولویت کارها در این دولت است.

عارف با بیان اینکه من به عنوان یک اصلاح‌طلب در صحنه حضور دارم، گفت: اصلح‌طلب به معنی صبر و سعه صدر،  یعنی پاسخگویی به دغدغه مردم و معیشت مردم است.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلب یعنی تحقق آرمان‌های انقلاب و بازگرداندن ملت روی ریل پیشرفت و تعالی است.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه اصلاحات یعنی حضور، حماسه‌آفرینی و مشارکت، اذعان داشت: اصلاحات یعنی شایسته‌سالاری، مردم سالاری دینی و عقلانیت بر امور کشور.

عارف یادآور شد: اصلاحات یعنی استفاده از خرد جمعی و حل و فصل اختلافات.

وی دلیل آمدن به عرصه انتخابات را استفاده از تجربه دولت نخست اصلاحات برشمرد و متذکر شد: در این دولت از تجربه موفق دولت خاتمی کمک می‌گیرم.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در این دوره مشکلات مسکن، ازدواج، بیکاری حل و فصل می‌شود.

عارف با بیان اینکه آمده‌ام تا به مشکلات کشاورزان بپردازم، ادامه داد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی و بیمه کشاورزان تضمین می‌شود.

وی افزود: پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام تا بحث کارگران زحمتکش، بیکاری و بیمه بیکاری را سامان دهم و همچنین به مطالبات حق زنان پاسخگو نیز هستم.

 کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه از تمام ظرفیت‌های قانونی به نفع جوانان استفاده خواهد شد، اضافه کرد: مشکل اعتیاد و ناهنجاری‌ها موجود حل می‌شود.

عارف با بیان اینکه آمده‌ام تا مشکل سلامت را سامان دهم، تصریح کرد: در بیمه خدمات اجتماعی و درمانی سعی می‌شود تا 70 درصد حق بیمه را مردم پرداخت نکنند.

وی مردم خراسان جنوبی را برای شرکت در انتخابات تشویق کرد و گفت: آمده‌ام تا به شما جوانان نوید پیروزی را در 24 خردادماه بدهم.

این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: شرکت شما رمز پیروزی اصلاح طلبان است و آمده‌ام خواهش کنم که در صحنه حضور داشته باشید.

عارف با بیان اینکه حماسه دوم خرداد را جوانان خلق کردند، یادآور شد: ما به دنبال دوم خرداد دیگری هستیم.

وی اذعان داشت: شرکت شما در انتخابات به معنی پیروزی تفکر اصلاح‌طلب است.

این  کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: آمده‌ام تا به شما بگوییم که رأی ندادن اعتراض نیست، بلکه به معنی عقب‌نشینی است.

عارف اضافه کرد: اصلاحات به معنی مردم‌سالاری دینی و عقلانیت بر امور کشور است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلب یعنی حضور همیشگی در صحنه، متذکر شد: آمده‌ام تا بگوییم رأی ندادن اعتراض نیست، اصلاح‌طلب عقب‌نشینی نمی‌کند و همیشه در صحنه حضور دارد.

انتهای پیام/69013/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول