اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد جوانان و دانشگاهی عارف در خراسان‌رضوی:

اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی بال‌های پرواز جمهوری اسلامی است

مسئول ستاد جوانان و دانشگاهی عارف(پویش امید) در خراسان‌رضوی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اصلاح‌طلب و اصول‌گرایی بال‌های پرواز جمهوری اسلامی است؛ ما نیز با اعتقاد و التزام کامل به ولایت فقیه تابع ایشان هستیم.

اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی بال‌های پرواز جمهوری اسلامی است

فاطمه فکوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد،‌ در آستانه بیست و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد:‌ ستاد جوانان و دانشگاهی عارف در خراسان‌رضوی همزمان با رحلت رهبر کبیر انقلاب امام راحل، اقدام به برگزاری برنامه‌هایی فرهنگی و سیاسی کرده است.

وی افزود: ستاد مرکزی جوانان و دانشگاهی عارف (‌پویش امید‌) در خراسان‌رضوی در محل دفتر مرکزی ستاد، چهاردهم خرداد ماه سلسله حلقه‌هایی گفتمانی بررسی و تبیین ابعاد شخصیت معنوی، دینی و سیاسی امام خمینی (ره) را برگزار می‌کند.

فکوریان یادآور شد: محوریت برگزاری این جلسات معرفی هر چه بیشتر شخصیت نادر و ارزنده امام راحل به جوانان و نسل جدید بوده و این عمل ما نیز در حکم تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) است.

مسئول ستاد جوانان و دانشجویی عارف(پویش امید) در خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه هر کس که گفتمان اصلاح‌طلبی را ضد نظام می‌داند، دشمن مردم‌سالاری دینی است، گفت: گفتمان اصلاح‌طلبی همان گفتمان انقلاب اسلامی بوده و منطبق و مجری قانون اسلامی جمهوری اسلامی است.

فکوریان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اصلاح‌طلب و اصول‌گرایی بال‌های پرواز جمهوری اسلامی است؛ ما نیز با اعتقاد و التزام کامل به ولایت فقیه تابع ایشان هستیم.

انتهای پیام/70023/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول