اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

24 هزار نفر در راور واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار راور گفت: 24 هزار نفر در شهرستان راور واجد شرایط رأی دادن هستند.

24 هزار نفر در راور واجد شرایط رأی دادن هستند

 به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی شامگاه شنبه در شورای اداری شهرستان راور با اشاره به برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 24 خرداد ماه جاری اظهار داشت: برگزاری انتخابات نوعی رقابت سالم بین داوطلبان است.

وی با بیان اینکه تنها برتری افراد بر یکدیگر در کنار میزان کارآیی میزان تقوای آنها است، ابراز داشت: رعایت اخلاق اسلامی به‌ویژه در انتخابات مورد توجه قرار گرفته و تعامل و همکاری هر چه بیشتر و بهتر هیئت‌های اجرایی و نظارت و همچنین دست‌اندرکاران انتخابات در شهرستان با هدف خدمت به جامعه صورت گیرد.

فرماندار راور تعداد داوطلبان ثبت‌نام‌ شده برای عضویت در شوراهای اسلامی شهر راور را 35 نفر ذکر کرد و افزود: از این تعداد تاکنون چهار نفر انصراف داده و در حال حاضر 31 نفر نامزد شورای اسلامی شهر هستند.

شریفی از وجود دو شورای اسلامی در شهر راور و شهر هجدک، 25 شورای اسلامی روستایی در بخش مرکزی و 29 شورای اسلامی روستایی در بخش کوهساران شهرستان راور خبر داد.

وی بیان کرد: تعداد صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان راور 110 صندوق است که 39 صندوق اخذ رأی به انتخابات ریاست جمهوری و 71 صندوق اخذ رای به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص دارد و مجموع شعبه‌های اخذ رأی 39 مورد است.

این مسئول با اشاره به مشارکت 85 درصد از جمعیت شهرستان راور در انتخابات دوره گذشته گفت: در حال حاضر از کل جمعیت شهرستان افزون بر 24 هزار نفر واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند که باید مسئولان فرصت حضور حداکثری و گسترده مردم در انتخابات را فراهم آورده و برگ زرین دیگری را در سوابق شهرستان ورق بزنند.

انتهای پیام/80012/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول