اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

909 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در اردبیل وجود دارد

استاندار اردبیل گفت: حضور حداکثری مردم در وهله اول سنگر انقلاب را مستحکم‌تر می‌کند به طوری که امیدواریم همه 909 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان اردبیل در خلق این حماسه مشارکت کنند.

909 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در اردبیل وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل با تسلیت ایام رحلت جانسوز امام راحل (ره) و قیام تاریخی 15 خرداد اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب امورات مردم به خودشان واگذار شده و مردم به صورت مستقیم یا غیر‌مستقیم در این امر دخالت دارند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد در طول سه دهه گذشته اعم از شوراها، مجلس، ریاست جمهوری و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: در تمامی این انتخابات اصل و اساس بر اعتماد و حضور مردم است.

استاندار اردبیل یادآور شد: انتخابات به معنای واقعی سپردن امورات مردم به خودشان است و بر همین محوریت و تفکر در 34 سال گذشته بیش از ده‌ها انتخابات برگزار شده تا مردم خود در سرنوشت‌شان دخیل باشند.

نیکزاد با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی ما مادام‌‌العمر و با شاخصه بی‌انگیزگی نیست، گفت: عرصه خدمت‌رسانی، عرصه تنوع و تکثر اندیشه‌ها و تفکرات و متکی بر نظر مردم است و این بار نیز از بین هشت کاندیدای ریاست جمهوری آن کس که خادم‌تر، صالح‌تر و مدبر‌تر است در معرض انتخاب مردم قرار می‌گیرد.

این مسئول با یادآوری اینکه انتخابات برای کشور ما یک نعمت است که دشمن تلاش می‌کند آن را به نقمت تبدیل کند، عنوان کرد: استکبار جهانی برای تضعیف این توانمندی و نعمت از ماه‌ها پیش پروسه ایجاد نارضایتی در بین مردم، عدم حضور و استقبال کاندیداها از انتخابات و شیطنت‌های مختلفی را آغاز کرده است اما به فضل الهی در تمام این مراحل ناامید شده است.

تنها امید دشمن خلق نشدن حماسه سیاسی در 24 خرداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمام مراحل انتخابات از ثبت نام تا تبلیغات شور و شعور سیاسی و خلق حماسه واقعی در این صحنه بوده است، بیان داشت: نقطه عطف و تاریخی خلق این حماسه 24 خرداد است که دوستان و دشمنان چشم به مشارکت و حضور مردم دوخته‌اند که با بصیرت مردم ایران دوستان انقلاب شاد شده و دشمنان نیز سیلی محکمی از این ملت می‌خورند.

نیکزاد از مطبوعات و اصحاب رسانه به عنوان قشر متخصص و پیشتاز در بستر‌سازی برای خلق حماسه سیاسی یاد کرد و افزود: مطمئن هستیم که مردم اردبیل با مشارکت بالا فرمان رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفته و شور و نشاطی واقعی در عرصه انتخابات رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: در خلق این حماسه رسالت و بار اصلی بر دوش مطبوعات، رسانه‌ها و صدا و سیما است تا همه به صحنه بیایند و لبیکی دوباره به انقلاب و ارزش‌ها و دستاوردهای آن بگویند.

مقام عالی دولت در استان اردبیل ادامه داد: حضور حداکثری مردم در وهله اول سنگر انقلاب را مستحکم‌تر می‌کند به طوری که امیدواریم همه 909 هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان اردبیل در خلق این حماسه مشارکت کنند.

نیکزاد گفت: هر چقدر شور و نشاط بیشتر و بهتر باشد دوستداران نظام خشنود و دشمنان ناامید می‌شوند چرا که هر رای این ملت تیری بر چشم دشمنان و مهر تاییدی برای استحکام نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با اظهار امیدواری که خداوند متعال مهر شایسته‌ترین رئیس جمهور آینده را بر دل‌های این ملت بیندازد، تاکید کرد: حضور حداکثری ملت، لبیک به فرمان رهبری و ولایت فقیه است.

انتهای پیام/62001/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول