اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

83 هزار نفر در بهار واجد شرایط رأی دادن هستند

فرماندار شهرستان بهار گفت: تعداد عوامل برگزارکننده انتخابات در شهرستان بهار 2 هزار و 200 نفر است و 83 هزار نفر نیز واجد شرایط رأی دادن هستند.

83 هزار نفر در بهار واجد شرایط رأی دادن هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در جلسه مشترک هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری شهرستان بهار اظهار داشت: حضور آگاهانه، توأم با شور و شعور سیاسی مردم تأثیر زیادی در برپایی انتخابات باشکوه دارد، تا جایی که میدان را برای جولان دادن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنگ کرده و امکان هرگونه ابتکار عمل و تحرک از مخالفان و معاندان سلب می‌شود.

وی اضافه کرد: تدابیر لازم برای فراهم آوردن همه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی برای یک انتخابات سالم در سطح شهرستان صورت گرفته تا بتوانیم انتخاباتی در شان مردم داشته باشیم.

 فرماندار بهار با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع از روند انتخابات در شهرستان، افزود: مردم باید نسبت به قوانین و مقررات انتخابات و وظایف خود آشنایی داشته باشند تا انتخابات در یک فضای سالم، امن و بانشاط در چارچوب قانون انجام گیرد.

وی تصریح کرد: باید رسانه‌ها اطلاعات کاملی در مورد زمان برگزاری انتخابات، کاندیداها و اهداف آن‌ها به مردم ارائه دهند، چراکه تنها در این صورت است که رأی‌دهندگان می‌توانند برای امانتداری قوه مجریه کاندیدای اصلح را انتخاب کنند. 

*222 صندوق برای جمع‌آوری آراء پیش‌بینی شده است

گلکارازده افزود: در شهرستان بهار 111 شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است و 222 صندوق برای جمع‌آوری آرا پیش‌بینی شده است.

وی اضافه کرد: تعداد عوامل برگزارکننده انتخابات در شهرستان بهار 2 هزار و 200 نفر و 83 هزار نفر نیز واجد شرایط رأی دادن هستند.

در ادامه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان بهار به نام‌گذاری سال جاری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و همراه با حضور حداکثری نیروهای متعهد و ولایتمدار مصداق بارز حماسه سیاسی است، ولی امیدوار هستیم با انتخاب فردی توانمند و با تیم کاری قوی و متعهد تا پایان سال جاری در حوزه اقتصاد نیز حماسه‌های کم‌نظیری خلق شود.

مصطفی جعفری فراهم کردن بستر مناسب برای انتخاب دقیق و هوشمندانه مردم در انتخابات را رسالت اصلی هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات عنوان کرد و گفت: عوامل اجرایی و نظارت حق اقدام یا اظهار نظر، له یا علیه هیچ فرد و حزب و گروه سیاسی را ندارند و این قبیل کارها برخلاف تعهد شرعی و قانونی و خلاف رسم امانتداری است.

وی به اقدامات و اهداف دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد اغتشاش و بی‌نظمی در روزهای قبل از انتخابات در کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش دارد تا حد امکان حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد؛ اما تجربه نشان داده که بصیرت و موقعیت شناسی ملت ایران و درایت رهبری فرزانه انقلاب نقشه آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

*تلاش برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم

وی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه هیئت‌های اجرایی انتخابات برگزاری سالم و پرشور انتخابات است، تصریح کرد: تمام عوامل اجرایی انتخابات در فضای همدلی و برادری دست در دست هم داده‌اند و ان شاءالله در روز 24 خرداد انتخاباتی در شأن ملت ایران و نظام اسلامی و آن گونه که مورد انتظار رهبری و مسئولان نظام است برگزار خواهد شد.

رئیس دادگستری بهار با تأکید بر رعایت امانت‌داری از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت گفت: حضور همیشه مردم در صحنه باعث یأس دشمنان نظام شده است و این بار نیز مردم از حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت کشور استفاده خواهند کرد.

حمیدرضا یوسفی اضافه کرد: دو شعبه ویژه در دادسرای بهار برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به جرائم احتمالی انتخاباتی تشکیل شده و دستگاه قضایی برخورد قاطع با بی‌قانونی و تخلفات را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: التزام کامل به قانون راه اساسی جلوگیری از بروز مشکلات انتخاباتی است و توقعات همه باید در چارچوب قانون باشد.

انتهای پیام/2499/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول