اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ184

بریمانی: معلم در توسعه شهری نقش موثری دارد

یک کاندیدای شورای شهر ساری با تاکید بر تجربه مدیریتی خویش در بدنه اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران، گفت: معتقدم معلم در توسعه شهری نقش موثری دارد.

بریمانی: معلم در توسعه شهری نقش موثری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، محمدمهدی بریمانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری اظهار داشت: بنده به توانمندی‌های خودم اعتماد دارم، در این سال‌ها توانسته‌ام این توانمندی‌ها را در عمل هم نشان بدهم به همین خاطر وارد میدان شدم.

وی ادامه داد: با توجه به عملکرد و سوابق اجرایی، اداری و آموزشی، تجربیات دوران طلایی انقلاب و جنگ تحمیلی ضرورت دیدم تا در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی این تجربه‌ها را به کار بگیرم.

بریمانی با بیان اینکه برای توسعه سیاسی و اجتماعی و نیل به اهداف مقدس و متعالی نظام اسلامی نیاز به مشارکت همه آحاد جامعه است، تاکید کرد: تمام صاحبان خرد و اندیشه باید به کمک مدیریت شهری بیایند تا بتوانیم شهری توسعه‌یافته داشته باشیم.

وی از جمله اهداف خود برای کاندیداتوری را، بهسازی و نوسازی شهر، استیفای حقوق شهروندی و ایجاد رفاه عمومی عنوان کرد. 

بریمانی تشکیل کمیته تخصصی عمران، ایجاد بنگاه توسعه و سرمایه‌گذاری فرصت‌ها، حرکت تضمینی برای امنیت شغلی صنف‌های مختلف و نظم و نظارت و ثبات در کاربردهای اماکن شهری را از جمله سیاست‌های راهبردی خود عنوان کرد.

وی ادامه داد: ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهری، اصلاح الگوی ساخت و ساز ابنیه‌ها در داخل شهر و نظارت جدی در اجرای آن به‌ویژه بافت قدیمی شهر و همچنین ایجاد هماهنگی بین مسولان شهرستانی، استانی و نمایندگان برای احیای ساری به عنوان مرکز استان را از دیگر برنامه‌های بنده پس از حضور در شورای شهر است.

وی که هم‌اکنون رئیس امور مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش مازندران است در پایان این نشست به سوابق اجرایی خود اشاره کرد.

انتهای پیام/86006/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول