اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-181

بخشی: از شوراهای دوره‌های گذشته انتقاد نمی‌کنم

عضو هیئت مدیره اتحادیه اصناف کشور گفت: از شوراهای دوره‌های گذشته انتقاد نمی‌کنم.

بخشی: از شوراهای دوره‌های گذشته انتقاد نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، سبحان بخشی کاندیدای شورای شهر ساری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی خود در بلوار امام رضا(ع) ساری گفت: برای خدمت به مردم شهرستان ساری به میدان رقابت آمده‌ام.

بخشی خطاب به طرفداران خود بیان کرد: عکس و پوسترم را به هیچ عنوان بر روی تابلوها و تیربرق‌ها نچسبانید و نمی‌خواهم در ابتدای کار خود قانون را زیر پای بگذارم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه اصناف کشور با اشاره به اینکه فضا و نگاه انتخاباتی‌ام بسیار متفاوت است، بیان کرد: با حفظ احترام و آبرو از شوراهای قبلی شهر هیچ انتقادی نمی‌کنم.

این کاندیدای شورای شهر ساری با بیان اینکه یکی از راه‌های شناخت ضعف‌های ساری مقایسه آن با شهرهای پیشرفته است، افزود: برای برطرف کردن نقاط ضعف و مشکلات شهر ساری مستندی در قالب مقایسه ساری و شهر اصفهان تهیه کردیم.

بخشی یکی دیگر از راه‌های پیشرفت ساری را همدلی و همفکری بین اعضای شورا دانست و خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان یک شهردار 12 سال است که شهردار مانده است اما ساری در چند سال اخیر چهار شهردار تغییر داده است.

وی با مقایسه مرکز استان مازندران با سایر مراکز استان‌های دیگر گفت: ساری با توجه به دارا بودن مناظر خدادادی و بکر هیچ‌گونه استفاده بهینه‌ای برای پیشرفت اقتصادی شهر از آن نمی‌کند.

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی مرکز استان مازندران بیان داشت: شهر اصفهان با دارا بودن زاینده‌رود که در 12 ماه از سال 10 ماه آن آب ندارد، ملقب به نصف جهان شده است اما ساری با دارا بودن رودخانه تجن که در تمامی ماه‌های سال پرآب است، هنوز استفاده بهینه‌ای از آن نشده است.

این کاندیدای شورای شهر ساری اظهار داشت: در شهرهای پیشرفته مانند اصفهان معضلی به نام آسفالت یا جدول‌کشی خیابان وجود ندارد و دغدغه شوراهای شهر و مردم شهر اصفهان بیشتر بر ساخت مترو است.

بخشی تصریح کرد: هم اکنون مشکلات و توقع جوانان و مردم ساری ما بر آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها است که همین امر نشان‌دهنده عقب ماندگی مرکز استان مازندران با سایر مراکز کشور است.

وی با بیان اینکه جوانان مازندران از نظر هوش و استعداد در جهان حرف نخست را می‌زنند، تاکید کرد: در طول 30 سال انقلاب 20 سال رئیس مجلس و بالاترین وزیرهای آن ساروی بوده است.

این کاندیدای شورای شهر ساری با انتقاد از جدایی فرودگاه دشت‌ناز ساری با مرکز استان مازندران، گفت: افتخار تمام شهرهای دنیا به فرودگاه آن شهر است اما ما فرودگاه بین‌الملی خود را به همراه دریا و جنگل‌های میاندرود از دست دادیم.

بخشی با توجه به جدایی فرودگاه دشت ناز، دریا و جنگل‌های میاندرود از مرکز استان مازندران، ساری را یک جزیره مردمی با مشکلات فراوان دانست.

این کاندیدای شورای شهر با بیان اینکه بعضی از شوراهای شهر ساری می‌گویند نگذاشتند ما برای ساری کار بکنیم و ساری نمی‌تواند پیشرفت کند، تاکید کرد: آن افرادی که همچین فکری دارند پس چرا دوباره کاندیدا شدند و آن افراد بهتر است بروند و جای آنها را آدم‌هایی بگیرند که می‌توانند برای مردم ساری کار بکنند.

بخشی اظهار داشت: باید همدلی و همفکری بین اعضای شورای شهر ایجاد شود تا ساری به ارزش‌های بالای خود برسد و این همدلی و همفکری را در بین اعضای شورای شهر ایجاد می‌کنم.

انتهای پیام/2296/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول