اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجموع 3 دوره برگزاری کنگره

25 هزار اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر خلیج فارس ارسال شده است

دبیر سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس گفت: در مجموع سه دوره برگزاری کنگره ملی شعر خلیج فارس، 25 هزار اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

25 هزار اثر به دبیرخانه کنگره ملی شعر خلیج فارس ارسال شده است

همایون امیرزاده در حاشیه سومین کنگره بین‌المللی شعر خلیج فارس که در بندر بحرکان هندیجان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: سومین کنگره را با چهار هدف عمده در شهرستان هندیجان دنبال کردیم که از جمله آنها می‌توان به تجلیل از شهدای خلیج فارس اشاره کرد.

وی افزود: حمایت از نام شاعران برتر کشورمان و آثار ارائه شده در این زمینه، جاودانه نگه داشتن نام خلیج فارس و معرفی آن به تمام جهان و جهانیان همچنین نشان دادن زوایای مختلف استعمارگران در تصاحب خلیج فارس از دیگر اهداف برپایی سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس در این منطقه است.

دبیر سومین کنگره ملی شعر خلیج فارس خاطرنشان کرد: امسال سومین سال پیاپی است که این جشنواره را در سطح استان برگزار می‌کنیم و شاعران بسیاری را از اقصی نقاط کشور به این گردهمایی بزرگ برای حضور دعوت می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در طول مدت سه دوره برگزاری این کنگره 25 هزار اثر با فعالیت موضوعی خلیج‌فارس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

امیرزاده بیان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای کمی و کیفی برگزاری این جشنواره است که خوشبختانه این موضوع امسال نسبت به دوره‌های قبل بسیار باکیفیت‌تر محقق شده است.

انتهای پیام/ 72001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول