اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سالگرد راه‌اندازی خبرگزاری فارس جنوب کرمان

عسکری: فارس بدون حاشیه به رسالت خود عمل می‌کند

امام جمعه جیرفت گفت: خبرنگاران خبرگزاری فارس با انتشار به‌موقع اخبار بدون هرگونه حاشیه و جوسازی به خوبی به رسالت خود عمل کرده و واقعیت‌ها را منتقل می‌کنند.

عسکری: فارس بدون حاشیه به رسالت خود عمل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در دیدار مدیر، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان به مناسبت نخستین سالگرد راه‌اندازی دفتر این خبرگزاری در منطقه جنوب استان اظهار داشت: متانت، سرعت و صداقت سه ویژگی خوب خبرگزاری فارس جنوب کرمان است.

وی افزود: خبرنگاران این مجموعه با انتشار به‌موقع اخبار بدون هرگونه حاشیه و جوسازی به خوبی به رسالت خود عمل کرده و واقعیت‌ها را منتقل می‌کنند که باید به آنان به دلیل این موفقیت تبریک گفت.

عسکری مهم‌ترین رسالت خبرنگاران را پیدا کردن ضرورت‌ها ذکر و تصریح کرد: اصحاب رسانه باید با یافتن ضرورت‌های جامعه فضای خبری و اطلاع‌رسانی ایجاد کرده تا ذهن مسئولان را به آن معطوف کنند.

وی ابراز داشت: البته این کار باید با حفظ متانت و رعایت مصلحت جامعه صورت گیرد و از هرگونه بحران و خطر اجتناب کنند که این امر خود هنری بسیار ظریف و دقیق است که تیزبینی خبرنگاران را می‌طلبد.

عسکری با تأکید بر اینکه خبرنگاران نباید در بحث اطلاع‌رسانی تنها در پی نقل اخبار باشند، عنوان کرد: اصحاب رسانه باید با به نحوی در راستای تفکرگرایی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... در جامعه گام بردارند.

باید در نقل اخبار هنر اندیشیدن را به کار گرفت

امام جمعه جیرفت با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد ایجاد تدبر و تفکر در مردم گفت: باید در نقل اخبار هنر اندیشیدن را به کار گرفت که از این طریق مردم را به تفکر واداشت تا آنان خود در راستای ارتقای جامعه در زمینه‌های مختلف تلاش کنند.

عسکری بیان داشت: باید برای ارتقای فرهنگ، سیاست، اعتقاد و دانش مردم در آنها القای سئوال کرد تا زمینه رشد و تعالی آنها فراهم شود و در نهایت هر فرد بتواند به عنوان عضوی مؤثر در جامعه عمل کند.

تقوا، علم، امانتداری، ولایتمداری و توانمندی از جمله معیارهای فرد اصلح است

وی تقوا، علم، امانتداری، ولایتمداری و توانمندی را از جمله معیارهای فرد اصلح دانست و اذعان داشت: صداقت در گفتار و کردار، تبعیت از ولایت فقیه، عملکرد و سوابق کاندیداها بهترین شاخص برای شناخت فرد اصلح است.

انتهای پیام/80001/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول