اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

بازدید مدیرکل ارشاد مازندران از دفتر خبرگزاری فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه تعدادی از مدیران ارشاد در دفتر خبرگزاری فارس در مازندران حضور یافت و در جریان اطلاع‌رسانی توسط این رسانه قرار گرفت.

بازدید مدیرکل ارشاد مازندران از دفتر خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام  عباسعلی ابراهیمی در راستای بازدید دوره‌ای از دفتر رسانه‌های خبری در مازندران ظهر امروز در دفتر خبرگزاری فارس در مازندران حضور یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را در این بازدید، فلاح معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌‌نژاد مدیر حراست ارشاد مازندران و عباس مهدوی مسئول روابط عمومی این سازمان همراهی کردند.

در ابتدای این دیدار، جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران با اشاره به عملکرد دفتر خبرگزاری فارس در مازندران بیان داشت: حفظ و حراست از ارزش‌های نظام در دستور کار جدی خبرگزاری فارس قرار دارد.

وی تصریح کرد: همه تلاش ما حفظ وحدت بر مبنای ولایت فقیه است و این موضوع میثاق‌نامه مسئولان و سیاست‌گذاران خبرگزاری فارس است.

مسئول دفتر خبرگزاری فارس در مازندران با اعلام اینکه برای اطلاع‌رسانی آگاهانه و شفاف تلاش شبانه‌روزی در مازندران انجام می‌شود، بیان داشت: خبرگزاری فارس مازندران در تمام شهرهای مازندران دارای خبرنگار و رابط خبری است.

  به گزارش فارس، اخبار تکمیلی و سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خبری جداگانه مخابره می‌شود.

انتهای پیام/86004/ت10/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول