اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:

خبرگزاری فارس رسالت خود را به نحو احسن انجام داده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: خبرگزاری فارس همواره رسالت خود را به نحو احسن در این منطقه انجام داده و یکی از موفق‌ترین خبرگزاری‌های‌ منطقه است.

خبرگزاری فارس رسالت خود را به نحو احسن انجام داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی ظهر امروز در دیدار مدیر، دبیران و خبرنگاران خبرگزاری فارس جنوب کرمان به مناسبت نخستین سالگرد راه‌اندازی دفتر این خبرگزاری در منطقه جنوب استان، این خبرگزاری را یکی از موفق‌ترین خبرگزاری‌های‌ منطقه دانست و اظهار داشت: خبرگزاری فارس همواره رسالت خود را به نحو احسن در این منطقه انجام داده است.

خبرگزاری فارس رسالت خود را به نحو احسن در این منطقه انجام داده است

وی با تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری به دلیل انتشار سریع و دقیق اخبار افزود: خبرنگاران باید مشکلات جامعه را که از چشم مسئولان پنهان مانده است، اطلاع‌رسانی کنند و از این طریق گامی مهم در راستای ارتقای فرهنگ جامعه بردارند.

حسینی با گلایه از برخی خبرنگاران نسبت به تخریب افراد و سیاه‌نمایی تصریح کرد: خبرنگاران باید با انتقاد سازنده تلاش کنند تا معضلات و مشکلات جامعه را برطرف کرده و در این راستا با مسئولان همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به بحث انتخابات ابراز داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» از سوی مقام عظمای ولایت، وظیفه مردم این است که در انتخابات مشارکت گسترده‌ای داشته باشند.

حسینی عنوان کرد: دشمنان نیز در این موقعیت حساس با استفاده از تبلیغات رسانه‌ای خود در پی ایجاد جنگ روانی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند و از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در این دوره از انتخابات فرد، حزب و جناح خاصی مطرح نیست، بلکه اولویت نخست حضور حداکثری مردم و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه سیاسی است.

حسینی هر رأی را به مثابه مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان داخلی و خارجی دانست و بیان داشت: ملت ایران به انقلاب و ولایت فقیه وفادار و علاقمند هستند و با تمام وجود خود از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام حمایت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند برای همگان قابل احترام هستند، اذعان داشت: ما نیز آمادگی کامل برای ایجاد شور و شوق در میان مردم و پرنشاط کردن فضای انتخابات را داریم.

حسینی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود که مردم نیز به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل کرده و در 24 خرداد ماه بار دیگر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با مشارکت گسترده سرنوشت خود را رقم زنند. 

انتهای پیام/80001/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول