اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در سوسنگرد:

منازعات سیاسی مشکلات کشور را بیشتر کرده است

یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: منازعات سیاسی مشکلات کشور را بیشتر و شرایط را بدترکرده است.

منازعات سیاسی مشکلات کشور را بیشتر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، محسن رضایی امروز در مسجد امام علی سوسنگرد اظهار کرد: از اینکه توفیق پیدا کردم تا در جمع همشهریان خودم باشم خدا را شکر می‌کنم.

وی در ادامه خطاب به مردم این شهرستان گفت: من هم مثل شما هفته‌ها و ماه‌ها در این شهر زیر آتش خمپاره‌ها بودم تا سرزمین‌مان را با خون ایثار و فداکاری آزاد کنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که این نیرو را به ما داد تا دشمنان را با بازوی خودمان شکست دهیم ما افتخار می‌کنیم که امام در وصف خوزستان فرمودند"خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است".

رضایی تصریح‌کرد: من و شما افتخار می‌کنیم که فرزندان خوزستانی هستیم که منبع اصلی کشور است، امروز مردم ما در خوزستان کنار ملت هستند و با وجودی که مردم این منطقه در بیکاری بسر می‌برند اما همیشه نجابت به خرج می‌دهند و با نظام و ولایت همراهی می‌کنند این نجابت در دنیا بر سر زبان‌هاست.

وی ادامه داد: البته این روش نباید همینطور ادامه پیدا کند ما در شرایط خاصی قرار داریم تحریم‌های اقتصادی اجازه نمی‌دهند نفت‌مان را بفروشیم و یک میلیون بشکه نفت ما در چاه‌ها مانده است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان‌کرد: تحریم ‌های اقتصادی در شرایط بحران نمی‌گذارند کشور را اداره کنیم اما در این شرایط چیزی که قابل تحمل نیست منازعات سیاسی است.

رضایی افزود: ما تحریم، مشکلات و فشار سیاسی داریم منازعات سیاسی شرایط را بدتر کرده است و یک مشکل جدید را به مشکلات اضافه کرده است.

وی ادامه داد: نقد و اعتراض خوب است به شرطی که در چارچوب اخلاق باشد سیاه‌نمایی تخریب را ایجاد می‌کند اما نقد باعث می‌شود مشکلات را بفهمیم و چاره را پیدا کنیم، عده‌ای سیاه‌نمایی می‌کنند و تنها به بیان مشکلات می‌پردازند و عده‌ای هم مردم را به خواب می‌بردند و ادعا می‌کنند که هیچ مشکلی نیست.

وی با بیان اینکه چرا برخی می‌گویند مشکلی در خوزستان وجود ندارد؟ افزود: بیایید در سوسنگرد ببینید عده‌ زیادی جوان بیکار هستند، مگر نمی‌گوییم عدالت و تبعیض نباید وجود داشته باشد مگر هدف انقلاب این نبوده است که یک زندگی آرمانی برای مردم ایجاد کند، بنابراین وجود عدالت بسیار مهم است و تا زمانی که در کشور خودمان نتوانیم عدالت را ایجاد کنیم روا نیست برای کشورهای دیگر درباره عدالت صبحت کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد:  ما باید تبعیض و بی‌عدالتی را برداریم همه‌ کسانی که مردم را خواب می‌کنند و یا به سیاه‌نمایی می‌پردازند به ملت و انقلاب ظلم کرده‌اند من هیچ‌گاه در این دو گروه نبوده‌ام هیچ‌گاه هم به خواب نمی‌روم و نمی‌گویم تبعیض، گرانی، تورم و بیکاری وجود ندارد.

رضایی افزود: من وارد صحنه شدم چون می‌دانم می‌توان مشکلات را حل کرد و فقر و بیکاری و گرانی را با کمک مردم از سر راه برداشت.

وی گفت: 20 سال است اقتصاد کشور را مطالعه کردم و علم اقتصاد را می‌شناسم و از نظر روحی و علمی برای نجات اقتصاد کشور آماده‌ام و شعار نمی‌دهم بلکه رشوه، فساد و بی‌عدالتی را می‌خشکانم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه‌کرد: خوزستانی‌ها همیشه ثابت کرده‌اند که مرد عمل هستند و این در جنگ تحمیلی نیز ثابت شده است.

رضایی خاطرنشان‌کرد: اقوام ایرانی با هم برابر و برادر هستند و هیچ تبعیضی نباید بین آنها قائل شد به من گفتند دستان تو عشایری و بزرگ است و من افتخار می‌کنم که دستم عشایری است.

وی گفت: ما دنبال اقتصاد، عدالت، ایجاد شغل و زندگی ایده‌‌آل برای مردم هستیم من فقر و گرانی را از کشور بیرون می‌کنم و این یک جهاد بزرگ است آرامش را به خانه‌ها باز می‌گردانم و فقر و گرانی را بیرون می‌کنم و این کمتر از آزاد شدن از رژیم بعثی نیست.

رضایی خاطرنشان‌کرد: هیچ کدام از مسئولان به اندازه من تک تک روستاها و آب خاک سرزمین را نمی‌شناسند به محض اینکه سکان را در دست بگیرم در کنار شما این سرزمین را آزاد می‌کنم و تولید ثروت و درآمد می‌کنم.

انتهای پیام/72008/صا40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول