اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی:

رضایی همواره سلایق سیاسی و قومیتی را با محور ولایت ‌فقیه مدیریت کرده است

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی تاکید کرد: رضایی همواره با محوریت ولایت فقیه به نفع نظام تمامی سلایق سیاسی و قومیتی را در کشور مدیریت کرده است.

رضایی همواره سلایق سیاسی و قومیتی را با محور ولایت ‌فقیه مدیریت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس شاملو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار مشهد مقدس همواره در تمام صحنه‌ها نگاهی ملی داشته‌اند؛ از ابتدای سال 42 تاکنون شور حماسی و شور نگاهی دینی متبلور شده از نگاه حضرت ثامن‌الحجج(ع) را در مردم با‌بصیرت مشهد مقدس و سرزمین خورشید شاهد هستیم.

وی افزود: مردم مشهد همواره در تمام عرصه‌های کشور فرامین بزرگان کشور از جمله امام راحل، علما و مراجع به ویژه رهبر معظم انقلاب را به عنوان هدف نهایی خود در نظر دارند چراکه نگاه آنها براساس نگاه دینی ائمه معصومین(ع) است.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است، مردم شهیدپرور مشهد و خراسان‌رضوی قطعا پیشتاز در تحقق این حماسه هستند و البته معیارها و ملاک‌هایی که در تحقق این حماسه عظیم تاثیرگذار است را مدنظر قرار می دهند.

*مصداق حماسه سیاسی در 24خرداد متوقف نمی‌شود

وی با تاکید بر اینکه حماسه سیاسی در 24 خرداد ماه متوقف نمی‌شود، تصریح کرد: مصداق حماسه سیاسی در 24خرداد متوقف نمی‌شود بلکه می‌توان تا آخر عمر با حفظ وحدت، آرامش و اخلاق و همچنین حضور مردم در متن جامعه حرکت‌های جهادی و حماسی دیگری را در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران رقم زنیم.

به گفته وی باید ملت ایران در انتخابات با نگاهی عمیق، آینده‌نگرانه و راهبردی فردی را برای سکان اجرایی کشور برگزینند که با واژگان سیاست و اقتصاد آشنایی کامل داشته و عامل به آنها باشد.

عباس شاملو ادامه داد: به واقع در شرایط فعلی به فردی همانند محسن رضایی نیاز داریم چرا که با تمام واژگان سیاست، فرهنگ و اقتصاد به خوبی آشنا بوده و دانش نخبگی وی در حوزه اقتصاد نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی متذکر شد: رضایی در 16 سال اخیر در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای تنظیم سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی حضور داشته و قدم‌های موثری برداشته است.

*رضایی همواره سلایق سیاسی و قومیتی را با محوریت ولایت فقیه مدیریت کرده است

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: رضایی همواره در کسوت فرماندهی سپاه و دبیری تشخیص مصلحت نظام با محوریت ولایت فقیه به نفع نظام تمام سلایق سیاسی و قومیتی را در کشور در کنار رهبر معظم انقلاب و امام راحل در جنگ به کار گرفته و مدیریت کرده است؛ بطور مثال می‌توان به گروه‌های پیش مرگ مسلمان کردستان اشاره کرد که الحق و الانصاف در آرامش کردستان نقش بسزایی داشتند و البته عمدتا اهل سنت بودند.

وی ادامه داد:‌ بنابراین همین عملکرد و مولفه نشان می‌دهد که می‌تواند در آینده نیز با وحدت میان مسئولان و مردم نظام جمهوری اسلامی ایران حماسه‌های دیگری را خلق کند.

وی افزود: آقا محسن همیشه نگاهش به نگاه امام (ره) بود بدین معنا که در تمام لحظه‌های زندگی خود به دنبال وحدت میان سلایق سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در کشور بوده است که البته همین امر سبب شده مخالفانی داشته باشد؛ در عین حال شاهدیم که مخالفان همواره با روحیه جهادی، نخبگی و با اخلاق و منش وی روبرو شدند چراکه وی هیچ زمانی پای خود را فراتر از حیطه اخلاق و قانون نگذاشته است.

به گفته شاملو محسن رضایی در تمام عرصه‌ها، تمام شخصیت و وجود خود را در عرصه انقلاب و برای تعالی نظام نثار کرده است.

*اعتماد رضایی به نسل جوان در مدیریت اجرایی، اعتقاد و باور قلبی است

وی در بخش پایانی سخنانش با بیان اینکه اعتماد رضایی به نسل جوان کشور در مدیریت اجرایی، اعتقاد و باور قلبی است، اذعان داشت: قطعا بخش عظیمی از مردم این نظام و نخبگان از تمام آحاد به ویژه قومیت‌ها رضایی را دوست دارند ولی فرصت ابراز علاقه را پیدا نکرده‌اند چراکه رضایی همواره از خودنمایی و تکبر به دور بوده است.

شاملو افزود: در ستاد محسن رضایی به دلیل نبود منابع مالی سبب شده تا حضور پرشور حامیان وی در ستادها به خوبی مدیریت و هدایت نشود. هر خانه یک ستاد از دل قلب‌های حامیان برخاسته و به طور قطعی مردم با رضایی که دانش و تجربه اقتصاد را داشته و به برای حل مشکلات اقتصاد برنامه دارد، همراه هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه رضایی مرد بحران‌ها و مرد حماسه‌ساز است، خاطرنشان کرد: انشاءالله در 24 خرداد ماه سال جاری بار دیگر شاهد حضور حداکثری مردم همراه با انتخاب فرد اصلح باشیم تا بستر حضور تمام نسل‌ها، سلایق سیاسی و قومیت‌ها ایجاد شود.

انتهای پیام/70003/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول