اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در بوشهر:

بیش از 16 هزار مشاور در کل کشور به رضایی کمک می‌کنند

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان بوشهر گفت: محسن رضایی با بیش از 16 هزار مشاور در سطح کشور برای مرتفع کردن مشکلات جامعه مشاوره گرفته و با وضعیت بحرانی کنونی، ایشان بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری است.

بیش از 16 هزار مشاور در کل کشور به رضایی کمک می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس بوشهر، احمد دشتی زاده ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های ارائه شده از سوی دکتر رضایی در زمینه‌هایی که امروز جزو مشکلات بزرگ ایران است مانند مسائل اقتصادی، اشتغال، امور خارجه و... و سابقه انجام قول‌هایی که داده، بین مردم ایران خصوصا جوانان محبوب است.

وی افزود: صدا و سیما توانسته در این دوره از انتخابات موفق‌تر فعالیت کند و علاوه بر خوب شناساندن کاندیداها به مردم، توانسته موجب شور انتخاباتی در جامعه شود و ما در تمام ستادهای استان شاهد آن بودیم.

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در بوشهر بیان کرد: محسن رضایی با بیش از 16 هزار مشاور در سطح کشور برای مرتفع کردن مشکلات جامعه مشاوره گرفته و با وضعیت بحرانی کنونی، ایشان بهترین انتخاب برای ریاست جمهوری است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: ما از حدود یکسال پیش فعالیت‌های خود را به صورت چهره به چهره آغاز کرده‌ایم و در زمان تبلیغات نیز با برگزاری برنامه‌های مختلف و دعوت از سخنرانان خود دکتر رضایی عملکرد و برنامه‌های ایشان را اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی گفت: در استان بوشهر تمام ستادها رایگان در اختیار ستاد انتخابات گذاشته شد و حضور جوانان در ستاد بسیار خوب بوده است.

دشتی‌زاده خاطرنشان کرد: محسن رضایی با اجرای برنامه‌هایی که در خصوص اشتغال، سربازی و همچنین وام اشتغال دارد، جوانان را از بلا تکلیفی نجات خواهد داد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول