اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد شبکه‌های انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان:

18 خرداد خوزستان میزبان محسن رضایی است

رئیس ستاد شبکه‌های انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان گفت: این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 18 خردادماه به اهواز سفر می‌کند و با مردم خوزستان دیدار خواهد کرد.

18 خرداد خوزستان میزبان محسن رضایی است

سهراب کیانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: محسن رضایی در 20 دی‌ماه 91 خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند و برنامه اقتصادی خود را برای متحول ساختن ایران به ایشان ارائه دادند و از رهبر اجازه سفرهای استانی را گرفتند، رضایی تنها کاندیدایی بود که مقام معظم رهبری در آن تاریخ به وی اجازه سفرهای استانی را دادند.

وی ادامه داد: سفرهای استانی محسن رضایی از اول بهمن‌ماه آغاز شد و در طول این سفر‌ها با 850 هزار نفر از آحاد مختلف جامعه دیدار سینه به سینه داشتند و از 300 شهر دیدن کردند.

رئیس ستاد شبکه‌های انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان با بیان اینکه تقاضاهای مکرری برای ادامه سفرهای این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد، اذعان داشت: وی در 18 خردادماه در بعدازظهر به اهواز می‌آید و یک همایش 100 هزار نفری در مجتمع ورزشی 13 آبان دارند و بعد از آن با شیوخ عرب در ملاثانی ملاقات می‌کنند.

کیانپور از دیدار محسن رضایی با روحانیون طراز اول استان خبر داد و گفت: صحبت‌های این کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری حول دو محور استانی و کشوری است.

وی اضافه کرد: صحبت‌های استانی حول محور ریزگرد‌ها است که جند سالی است خوزستان و استان‌های غربی را درگیر کرده است که با یک طراحی این مشکل مرتفع می‌شود.

رئیس ستاد شبکه‌های انتخاباتی محسن رضایی در خوزستان به برنامه‌های اقتصادی محسن رضایی اشاره کرد و اظهار کرد: وی برای 405 شهرستان برنامه‌های اقتصادی دارد که این برنامه‌ها در مشورت با 500 کار‌شناس اقتصادی طراحی شده است که با توجه به پتانسیل‌های هر شهرستان راه‌هایی برای برون‌رفت از وضعیتی که در آن درگیر هستند، ارائه می‌شود.

کیانپور در پایان عنوان کرد: ستاد مرکزی محسن رضایی برای استقبال از وی در روز 18 خردادماه تدابیر ویژه‌ای دارد و یک تیم قوی و کارآمد آمادگی لازم را برای حراست از کل مجموعه استقبال کننده 100 هزار نفری دارند.

 انتهای پیام/72011/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول