اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد جوانان حامیان رضایی در قم خبر داد

اجتماع جوانان حامی محسن رضایی در گلزار شهدای قم

مسئول ستاد جوانان حامیان رضایی از حضور جوانان و حامیان محسن رضایی در قم در گلزار شهدای این شهر خبر داد.

اجتماع جوانان حامی محسن رضایی در گلزار شهدای قم

حامد نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز فعالیت این ستاد اظهار داشت: جوانان حامی رضایی عصر امروز به منظور میثاق با شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در گلزار شهدای قم حضور یافته و قبور شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را غبارروبی و عطرافشانی می‌کنند.

وی افزود: در این مراسم 200 نفر از جوانان با لباس‌ها و شمایل متحدالشکل حمایت خود را از رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کنند.

مسئول ستاد جوانان حامیان رضایی با بیان اینکه در پایان این مراسم بیانیه‌ای به منظور اعلام حمایت از رضایی قرائت خواهد شد گفت: در این بیانیه از دیگر کاندیداها و حامیان آنها می‌خواهیم به دور از بداخلاقی‌های تبلیغاتی تنها به ارائه برنامه‌های خود پرداخته و از تخریب دیگر چهره‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به وضعیت کشور از نظر اقتصادی گفت: برنامه‌های محسن رضایی نوش‌دارویی برای بیماری اقتصادی کشور است و نسخه وی به همراه اقتصاد مقاومتی تنها راه علاج کشور از بحران اقتصادی است.

نادری ادامه داد: علاوه بر این گروه 90 نفره دوچرخه‌سواران در قالب گروه‌های 30 نفره با لباس‌های متحدالشکل از سه نقطه شهر حرکت کرده و در اقدامی نمادین حمایت خود را از مواضع محسن رضایی اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام/78001/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول