اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

هر رأی همچون خون شهیدان نظام اسلامی را آبیاری می‌کند

امام جمعه چرام گفت: رأی هر نفر به هر نامزد، در اصل آبیاری کردن درخت نظام اسلامی است.

هر رأی همچون خون شهیدان نظام اسلامی را آبیاری می‌کند

حجت‌الاسلام جعفر طزری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با تبریک عید بزرگ مبعث اظهار داشت: خداوند پیامبران را به رسالت مبعوث کرد تا به این وسیله مردم را به سوی هدف و مقصدی که دارند رهنمون کرده و آنان را به وسیله چراغ عقل و وحی به لقاء خداوند برسانند و در این مسیر موانع و مشکلات را برطرف کنند.

وی عنوان کرد: اگر پیامبران الهی نبودند نفوس انسان‌ها تربیت نمی‌شد و انسان‌ها بر همان طبیعت اولیه خود باقی می‌ماندند و نمی‌توانستند به مقام قرب‌الهی نائل شوند.

امام جمعه چرام با اشاره به انتخابات 24 خرداد و با یادآوری این مطلب که شمارش معکوس برای خلق حماسه سیاسی آغاز شده و کمتر از یک هفته به این حماسه وقت داریم، خاطرنشان کرد: دشمنان ما در طی این چند ماهه اخیر سعی و تلاش فراوانی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات انجام داده‌اند که جواب این توطئه‌ها را خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: دشمنان در ابتدای انقلاب با حمله به مرزهای جغرافیایی این نظام سعی در خشک کردن نهال انقلاب را داشتند اما جوانان این مرز و بوم با نثار جان خویش و با قطرات خون خود این نهال را آبیاری کردند.

خطیب جمعه چرام با اشاره به اینکه امروز دشمنان سعی دارند تا با دلسرد کردن مردم به نظام و مسئولان به خاطر پاره‌ای از مشکلات ریشه‌های این نظام را خشک کنند، ادامه داد: رأی هر نفر به هر نامزد، در اصل آبیاری کردن درخت نظام اسلامی است و این امر شش روز دیگر صورت خواهد گرفت و همه ما در پیشگاه امام (ره ) و شهدا رو سفید خواهیم شد.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول