اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از وضعیت انتخابات در کنگان گزارش می‌دهد

کنگان آماده خلق حماسه سیاسی/ مردم: نامزدها اخلاق را رعایت کنند

مردم و مسئولان شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات و ایجاد فضایی سالم برای انتخاب اعلام کردند.

کنگان آماده خلق حماسه سیاسی/ مردم: نامزدها اخلاق را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، انتخابات 24 خرداد یک انتخابات مهم و تأثیرگذار در کشور است و میزان حضور مردم در این انتخابات نشان دهنده مقبولیت نظام جمهوری اسلامی است.

مقام معظم رهبری در ابتدای سال 92، امسال را به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند و بدون تردید مشارکت در انتخابات 24 خرداد نماد حماسه سیاسی است و خلق حماسه سیاسی نیز گامی برای خلق حماسه اقتصادی است.

در روزها و هفته‌های اخیر شاهد فعالیت‌های انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری و نامزدهای شوراهای شهر و روستا در نقاط مختلف کشور هستیم و تا حدود زیادی چهره شهرها و روستاها انتخاباتی شده و فضا برای خلق حماسه سیاسی آماده شده است.

شهرستان کنگان از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در سطح استان و کشور است و ستادهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و همچنین ستادهای نامزدهای شوراهای شهر و روستا فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

مردم و مسئولان شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگاران فارس آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات و ایجاد فضایی سالم برای انتخاب اعلام کرده‌اند. 

فرماندار کنگان با تأکید بر اهمیت انتخابات 24 خرداد اظهار داشت: روز 24 خرداد یک روز مهم در فضای سیاسی کشور است و در سالی که به نام حماسه سیاسی نامگذاری شده، مشارکت در این انتخابات اهمیت زیادی دارد.

عباس تبرکی افزود: برنامه‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم انجام شده و روز 24 خرداد شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه خواهیم بود.

وی از فعالیت 1200 نفر برای برگزاری انتخابات در شهرستان کنگان خبر داد و ابراز داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش انجام شده، تعداد یک‌هزار و 200 نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی کار اجرا و نظارت بر انتخابات را در شهرستان کنگان به عهده دارند.

فرماندار کنگان خاطر نشان کرد: در تمام شهرها و روستاهای واجد شرایط انتخابات باشکوه و باکیفیت برگزار می‌شود و به فضل خدا انتخاباتی بی‌نظیر در 24 خرداد برگزار می‌شود.

تبرکی بیان داشت: 123 نفر در سطح شهرستان کنگان به عنوان کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا تأیید صلاحیت شده‌اند و با هم رقابت خواهند کرد. 

معاون سیاسی فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: تمام سازوکارهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان فراهم است.

احمد بحرینی‌پور افزود: در مجموع 123 نفر در شهرستان کنگان به عنوان کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا تأیید شده‌اند که 64 نفر از آنها داوطلب شهری و 59 نفر داوطلب شوراهای روستایی هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگان با تأکید بر حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی گفت: مردم شهرستان کنگان همواره در انتخابات حضور چشمگیر و پرشوری داشته‌اند که این حماسه حضور پرشور و آگاهانه را در 24 خرداد بار دیگر تکرار خواهند کرد. 

رضا محمدی از شهروندان کنگان نیز با تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: از نامزدها انتظار داریم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و در فضای سالم رقابت کنند. 

موسی بحرینی دیگر شهروند کنگان نیز گفت: از نامزدها می‌خواهیم وعده‌هایی بدهند که بتوانند عملی کنند و وعده دروغ و غیرعملیاتی ندهند.

احمد شجاعی دیگر شهروند کنگانی نیز بیان کرد: 24 خرداد روز خلق حماسه سیاسی است و همه مردم و مسئولان باید در راستای خلق این حماسه همکاری کنند. 

یحیی رضوی نیز خاطر نشان کرد: نامزدها به جای تخریب یکدیگر باید برنامه‌های خود را بیان کنند تا مردم بدانند که چگونه می‌خواهند کشور را اداره کنند.

وی یادآور شد: مردم همواره ثابت کرده‌اند در عرصه دفاع از ارزش‌ها و معنویات همواره حاضر بوده و اطمینان داریم بار دیگر در انتخابات مشارکت بی‌نظیر خواهند داشت. 

سعید کرمی نیز گفت: تمام دنیا چشم به 24 خرداد دوخته‌اند و باید با حضور باشکوه و بی‌نظیر خود در انتخابات دشمنان را ناکام کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول