اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

مبنای انتخاب اعضای شوراها پوستر بیشتر نباشد/ نیروگاه بندرعباس تولید مرگ می‌کند

امام جمعه بندرعباس گفت: در انتخابات شوراها نیز مردم باید دقت داشته باشند و فرد اصلح را برای امور شورا انتخاب کنند و این گونه نباشد که هر فردی که پوستر بیشتری دارد، اقبال او برای رای آوردن بیشتر باشد.

مبنای انتخاب اعضای شوراها پوستر بیشتر نباشد/ نیروگاه بندرعباس تولید مرگ می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مهمترین مسئله سال جاری کشور انتخابات است، اظهار داشت: در این امر و برگزاری هر چه بهتر آن باید با تاسی‌جویی از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری (ره) زمینه حماسه‌ای دیگر را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه توام شدن انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری بر اهمیت هر دو رویداد افزوده است، افزود: در انتخابات شوراها نیز مردم باید دقت داشته باشند و فرد اصلح را برای امور شورا انتخاب کنند و این گونه نباشد که هر فردی که پوستر بیشتری دارد، اقبال او برای رای آوردن بیشتر باشد.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت مناسبت‌های بعثت پیامبر، ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد (ع) و روز پاسدار افزود: نیروی سپاه از ثمرات و تفکرات روشنگرایانه امام خمینی بوده و سبب استحکام نظام شده است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جایگاه صنایع دستی در بخش اقتصادی کشور آنگونه که باید دیده نمی‌شود و مورد توجه نیست، افزود: رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی باید توجه بیشتری به ترویج و رونق‌دهی به صنایع دستی کشور دهند.

وی افزود: تحقق حماسه اقتصادی در تمامی بخش‌ها نیازمند تبیین و معرفی صحیح واژه کار در جامعه است.

نعیم‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز منابع طبیعی با انتقاد از اموری همانند نحوه دفع و سوزاندن زباله‌های شهر بندرعباس، اظهار داشت: متاسفانه پس از سال‌ها کماکان واحدهایی همانند نیروگاه بندرعباس علاوه بر تولید برق، تولید دود کرده و با آلوده کردن هوا تولید مرگ می‌کنند.

وی در بخش پایانی سخنان ضمن یادآوری مجدد اهمیت انتخابات با بیان اینکه برخی‌ها برای رای آوردن از دیگران هزینه می‌کنند و می‌خواهند با دروغ رای بیاورند، اضافه کرد: برخی‌ از تشنگان قدرت حتی حاضرند از راه حرام و نامشروع به قدرت برسند.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول