اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

مردم و کاندیداها به رهنمودهای اخیر رهبری دقت کنند

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی رهنمودهای بسیار مهمی را در مورد انتخابات و وظائف مردم و کاندیداها بیان فرمودند که باید از سوی همه مورد توجه جدی قرار گیرد.

مردم و کاندیداها به رهنمودهای اخیر رهبری دقت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، نماز سیاسی و عبادی این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر وثوقی در خطبه دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوی الهی گفت: ما در آستانه یک انتخابات بسیار مهم و حساس قرار داریم و دوست و دشمن منتظر عملکرد ملت ایران در روز 24 خرداد است.

وی تصریح کرد: دوستان و دلسوزان واقعی ما منتظر حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بوده و دشمنان منتظر غفلت ملت ایران و تداوم توطئه‌های خود هستند.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد افزود: خوشبختانه ما از نعمت ولایت برخوردار هستیم و رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام (ره) شرایط داخلی و خارجی، وضعیت حساس امروز و وظائف مردم و کاندیداها را به روشنی تبیین فرمودند.

وثوقی تاکید کرد: در این شرایط ما باید رهنمودهای رهبری را در اولویت قرار داده و به صورت جدی به آن‌ها عمل کنیم تا به فضل الهی در روز انتخابات فرصت بدخواهی را از دشمنان گرفته و حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران آگاه و با بصیرت هستند، وظائف کاندیداها را متذکر شد و گفت: رهبری فرمودند که کاندیداها سیاه‌نمایی نکنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سوال نبرند.

امام جمعه نظرآباد ادامه داد: هدف همه کاندیداها باید تعالی و سربلندی انقلاب اسلامی باشد و به طور قطع با نقد غیر منصفانه و نادیده گرفتن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی نمی‌توانیم به این هدف مهم دست یابیم.

وثوقی در پایان همه مردم به ویژه شهروندان شهرستان نظرآباد را به حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد و گفت: انشاالله روز 24 خرداد مردم شهیدپرور ساوجبلاغ بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای با ولایت تجدید میثاق خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول