اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته دانشجویی حامیان سعید جلیلی:

اگر جلیلی رئیس جمهور شود برای آمریکا فاجعه‌بار است

مسئول کمیته دانشجویی حامیان سعید جلیلی گفت: اگر جلیلی رئیس جمهور شود، برای آمریکا فاجعه‌بار است.

اگر جلیلی رئیس جمهور شود برای آمریکا فاجعه‌بار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، سید عبدالله شجاعی عصر امروز در نشست دانشجویان شهر شبانکاره با مسئول ستاد دانشجویی سعید جلیلی در استان بوشهر اظهار داشت: حضور در انتخابات 24 خرداد به معنای خلق حماسه سیاسی است و همه باید برای خلق این حماسه اهتمام ورزیم.

وی با تأکید بر لزوم تبعیت از ولایت فقیه افزود: ولایتمداری یعنی انتخاب رئیس جمهور اصلح براساس نظر رهبری، مقام معظم رهبری قبل از انتخابات معیارها را مشخص می‌کند که در انتخابات 84 معیارها این بود که رئیس جمهور باید جوان و ساده زیست باشد.

شجاعی تصریح کرد: جلیلی دارای دکترای علوم سیاسی، 20 سال سابقه در وزارت خارجه است و در دستگاه‌های دیپلماسی فعالیت داشته و از سال 86 به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی فعال بوده است.

مسئول کمیته دانشجویی حامیان جلیلی گفت: ایشان اشراف کامل بر امور امنیتی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور و دستگاه‌های اجرایی و سیاست خارجی را در پست دبیر شورای امنیت ملی داشته است.

شجاعی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب بیان داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که معیارهای رئیس جمهور اصلح این است که حاشیه‌سازی نکند که سعید جلیلی دو هفته پیش این را عنوان کرده است.

وی اضافه کرد: وضعیت امروز انقلاب را باید در نظر داشت که سعید جلیلی می‌گوید، پشت خیمه‌های دشمن هستیم؛ در هفته‌نامه و سایتی تیتر زدند، اگر جلیلی رئیس جمهور شود برای آمریکا فاجعه‌بارست.

شجاعی خاطره‌ای از جلیلی را در نشست 1 + 5 نقل کرد و ابراز داشت: در جلسه‌ای، نمایندگان انگلیس و آمریکا 10 دقیقه دیر به جلسه آمدند و جلیلی با مشاهده اینکه آنها دارند عزت ایران را خدشه‌دار می‌کنند به جای 10 دقیقه آنها 20 دقیقه به بیرون رفت؛ وقتی آنها از وی پرسیدند، دلیل شما برای اینکار چه بوده، پاسخ داد که شما دو نفر 10 دقیقه به وقت آزاد رفتید، من 20 دقیقه از وقت آزادم استفاده کردم.

شجاعی افزود: این عزت کجا و آن عزت دوره‌های قبل کجا؛ جلیلی همواره مدافع عزت جمهوری اسلامی و مردم در صحنه‌های بین‌المللی بوده است.

مسئول ستادهای دانشجویی سعید جلیلی در استان بوشهر همچنین درباره ادعاهای برخی از افراد که جلیلی برنامه ندارد، اظهار داشت: طی شب‌های گذشته تیم اقتصادی جلیلی در تلویزیون به بحث اقتصادی می‌پرداختند که این نشانه برنامه داشتن ایشان است.

انتهای پیام/2452/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول