اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سلیمانی مطرح کرد

تکذیب حمایت جریان انحرافی از جلیلی / جلیلی جزو 2 نفر اول است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد جلیلی جزو دو نفر اول است و برای انتخاب شدن نیازمند حمایت است.

تکذیب حمایت جریان انحرافی از جلیلی / جلیلی جزو 2 نفر اول است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد سلیمانی ظهر امروز در نشست پرسش و پاسخ با حضور حامیان جلیلی در بوشهر اظهار داشت: در دوران سازندگی که صحبت از اقتصاد غرب‌ زده شد موجب بروز مشکلات اقتصادی در سال‌های بعدی شد.

وی بیان کرد: در برنامه اقتصادی وقتی صحبت از کشاوزری می‌شود سود اصلی را باید کشاورز ببرد.

* 6 نفر در کشور 2 هزار میلیارد تومان وام بانکی دریافت کردند

سلیمانی خاطرنشان کرد:  وقتی در کشور شش نفر به اندازه دو ماه یارانه که به 70 میلیون ایرانی پرداخت می‌شود بدهکار بانکی هستند و همین شش نفر دو هزار میلیارد تومان وام دریافت کردند این امر نشان می‌دهد سیستم و ساختار اقتصادی باید درست شود.

وی با بیان اینکه نظامی باید حاکم کنیم که تحمل فساد نداشته باشد، تصریح کرد: اگر صحبت از خصوصی‌سازی می‌شود باید مردم را در اقتصاد شریک بدانیم.

نماینده مردم تهران با اشاره به توانایی اجرایی و مدیریتی جلیلی گفت: در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بحث‌های مختلفی در زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... می‌شود و این امر نشان از تجربه بالای جلیلی دارد که با مسائل کلان کشور به خوبی آشناست.

سلیمانی با بیان اینکه تراز دبیرشورای عالی امنیت ملی در حد وزیر است، گفت: دبیر شورای عالی امنیت ملی وزیری است که به همه مسائل کشور آشناست.

وی بیان داشت: گفتمان امام که جلیلی پیرو آن است شامل رسیدگی به محرومان، پیشرفت، عدالت و توجه به پابرهنگان است.

* 70 درصد سایت‌ها توسط برخی کاندیداها اجاره شده‌اند

نماینده مردم تهران با بیان اینکه علمای برجسته‌ای در کشور همچون آیت‌الله مصباح، آیت‌الله خزعلی از جلیلی حمایت می‌کنند، افزود: انسان‌های فداکار، ایثارگر و از نظر مالی ساده اما ولایتمدار از جلیلی حمایت می‌کنند.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که شانس جلیلی برای انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور چقدر است، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد جلیلی جزو دو نفر اول است و برای انتخاب شدن نیازمند حمایت است.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده برخی کاندیداها گفت: شرایط به گونه‌ای است که 70 درصد سایت‌ها توسط برخی کاندیداها اجاره شده‌اند.

سلیمانی اظهار داشت: جلیلی کار خود برای تبلیغات را با تاخیر آغاز کرد اما اگر مهر افراد که به دنبال خدمت بی‌منت هستند به دل مردم بیفتد غوغا می‌کند.

* حمایت جریان انحرافی از جلیلی دروغ محض است

نماینده مردم تهران در پاسخ به این سوال که آیا جریان انحرافی از جلیلی حمایت می‌کند، تصریح کرد: این موضوع دروغ محض است که جریان انحرافی از جلیلی حمایت می‌کند ضمن اینکه بیشترین هجم تخریب علیه جلیلی هم از سوی حامیان جریان انحرافی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: بسیاری از وزرای فعلی در صف اول مبارزه با جریان انحرافی بوده و هستند، بنده از دولت خبر دارم که وزرای برجسته و مومن مقابل انحراف ایستادند.

سلیمانی بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم جلیلی شبکه جامع اطلاعاتی اقتصادی است که هیچکدام از کاندیداها در مورد آن صحبت نکردند.

انتهای پیام/66006/ک40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول