اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی در اردبیل:

ولایتی کشور را با عقلانیت و اعتدال اداره می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در اردبیل گفت: ولایتی با تدبیر، عقلانیت و رفتارهای اعتدال‌گرا همراه با احترام به خردجمعی اداره جامعه را عهده‌دار بوده و در قوه اجرائی تحولی عظیم پدید می‌آورد.

ولایتی کشور را با عقلانیت و اعتدال اداره می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالرضا راشد عصر امروز در نشست رؤسای ستادهای انتخاباتی در شهر اردبیل اظهار داشت: آنچه که علی‌اکبر ولایتی را از دیگر کاندیداها شاخص و ممتاز کرده است، شیوه تبلیغی و حضور این کاندیدا با عقلانیت و احترام به خردجمعی است که هیچ وقت در 34 سال گذشته تلاش نکرده تا حرکتی را به نام خود و یا به کام اطرافیان رقم زده و یا نسبت به آن تبلیغ هیجانی به راه بیندازد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه ما به حفظ آرامش، رفتارهای اعتدالی و مبتنی بر عقل و خرد نیاز دارد، تصریح کرد: آنچه که امروز کشور ما را به عنوان کشوری ارزشی در جهان مطرح کرده است، پایبندی ملت به اصولی است که هرگز سعی نکرده از آن دست بکشد و یا نسبت به آن قصور و کوتاهی داشته باشد.

راشد در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: کشور ما در سال‌های اخیر دچار برخی افراط و تفریط‌‌ها شده که همین موضوع به توقف برخی حرکت‌ها منجر شده و یا در عمل نتوانستیم آن‌گونه که شایسته بوده به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم که در این زمینه به نظر می‌رسد، باید با تدبیر و دوراندیشی بیشتر وارد عرصه شده و کشور را از برخی نارسایی‌ها نجات داد.

این فعال سیاسی، نگاه دولت ولایتی را به همه امور و جنبه‌های کشورداری یادآور شد و اضافه کرد: برخلاف ادعای افرادی که ولایتی را چهره دیپلماتیک و یا در عرصه پزشکی ماهر و متخصص می‌دانند، ولایتی از چهره‌های قابل اعتماد انقلاب بوده و در سنگرهای مختلف امتحان خود را پس داده، به طوری که در عرصه اقتصاد نیز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: ولایتی سعی دارد با تدبیر و احترام به خرد جمعی کارها را منطقی، درست و اصولی به پیش ببرد و در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری این کاندیدای وفادار به آرمان امام، شهدا و خط ولایت به هیچ‌گونه تخریب یا تخطئه علیه کاندیداهای دیگر و اقدامات دولت‌های گذشته و فعلی دست نمی‌زند، بلکه با نقادی دلسوزانه سعی دارد بسیاری از ضعف‌ها و نارسایی‌ها را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد انتخاباتی ولایتی در اردبیل یادآور شد:‌ در مرام و شیوه تبلیغاتی ولایتی رعایت اخلاق سیاسی و سیاست مبتنی بر اخلاق موج می‌زند به طوریکه کمتر فردی را می‌توان در این حوزه به یک مجموعه ارزشی مبدل شده باشد.

راشد در پایان گفت: در عصری که بسیاری از اصول اسلامی، اخلاقی و ارزشی زیر پا گذاشته شده است شخصیت‌هایی همچون ولایتی می‌توانند کشور را به مدار اعتدال و عقل‌گرایی بیشتر سوق دهند و با دوری روش و سیاق کشور از تنگ‌نظری‌ها ابعاد بسیاری از حرکت‌های زیربنایی را مطرح کرده و بیان کنند.

انتهای پیام/62005/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول