اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد انتخاباتی ولایتی در خراسان‌رضوی:

ولایتی در 100 روز اقتصاد را به ثبات می‌رساند/عدالت لازمه پیشرفت است

سخنگوی ستاد انتخاباتی ولایتی در خراسان‌رضوی با بیان اینکه عدالت لازمه پیشرفت است، گفت: ولایتی در 100 روز اقتصاد را به ثبات می‌رساند و این به معنای آن است که در 100 روز مبناهای اقتصادی کشور را ساماندهی می‌کند.

ولایتی در 100 روز اقتصاد را به ثبات می‌رساند/عدالت لازمه پیشرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، کیوان احمدی صبح امروز در مناظره با اسماعیل مفیدی رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در خراسان‌رضوی در محل حسینیه قرآن و عترت مشهد اظهار کرد: در حوزه اقتصاد، ثبات در مدیریت اصل بسیار مهمی است.

ثبات در مدیریت و نظارت دو اصل مهم در ساماندهی اقتصادی

وی افزود: ثبات در مدیریت و نظارت دو مسئله مهم در ساماندهی اقتصاد به‌شمار می‌رود که این دو مقوله باید به طور جدی مورد توجه رئیس‌جمهور آینده قرار گیرد.

احمدی با تأکید بر اینکه برنامه‌های ولایتی مطابق با منویات مقام معظم رهبری است،‌ خاطرنشان کرد: برنامه‌های ولایتی همواره مطابق با گفتمان مقام معظم رهبری بوده و با قاطعیت می‌توان گفت تطبیق 100درصدی میان برنامه‌های ولایتی و گفتمان رهبری وجود دارد.

سیستم بانکی کشور ربوی نیست

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه سیستم بانکی کشور ربوی است، تصریح کرد: سیستم بانکی کشور به هیچ وجه ربوی نبوده و فقط در بعضی تراکنش‌ها و برخی موارد ایجاد شبهه می‌شود.

عدالت لازمه پیشرفت است

سخنگوی ستاد انتخاباتی ولایتی در خراسان‌رضوی گفت: در حوزه اقتصاد پیش از بودجه باید به مدیریت و نحوه توزیع آن توجه کرد و مسئله مهم دو مقوله عدالت و پیشرفت است، عدالت لازمه پیشرفت است.

ولایتی در 100 روز اقتصاد را به ثبات می‌رساند

احمدی ضمن تشریح برنامه اقتصای ولایتی اذعان کرد: به نظر می‌رسد شعار ولایتی مبنی بر حل مشکلات اقتصادی ظرف 100 روز برای برخی به درستی تبیین نشده است، ولایتی در این 100 روز اقتصاد را به ثبات می‌رساند.

وی ادامه داد: در 100 روز تمام مشکلات اقتصادی حل نمی‌شود و منظور ولایتی از این شعار ساماندهی مبناهای اقتصادی کشور است؛ قرار است ظرف سه ماه با بهره‌گیری از عقلانیت، تجربه و مشورت مبنای اقتصادی اصلاح شود و پس از آن در قالب برنامه‌ای وضعیت اقتصاد را به ثبات رساند.

مبنای سیاست خارجی ولایتی جذب حداکثری و دفع حداقلی است

سخنگوی ستاد انتخاباتی ولایتی در خراسان‌رضوی از برنامه ولایتی در حوزه سیاست خارجی خبر داد و افزود: سیاست خارجی ولایتی همان جذب حداکثری و دفع حداقلی است.

به گفته احمدی، ولایتی در صحنه سیاست خارجی بسیار توانمند بوده و به اذعان ولایتی می‌توان برخی مشکلات در حوزه روابط با کشورها را به وسیله یک تماس تلفنی و یا یک سفر کوتاه به نتیجه رساند.

انتهای پیام/70023/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول