اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر آبدان:

کسانی که در مقابل دشمن کوتاه می‌آیند در خط امام نیستند

امام جمعه آبدان گفت: کسانی که در مقابل دشمن کوتاه می‌آیند تا دشمنان از وی تعریف و تمجید کنند در خط امام نیستند، زیرا دشمن هرگز از حامی امام خمینی(ره) و مبارز علیه خود تمجید نخواهد کرد.

کسانی که در مقابل دشمن کوتاه می‌آیند در خط امام نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد صبح امروز در آیین بزرگداشت شخصیت حضرت امام خمینی(ره) در جمع مردم آبدان گفت: رهبر معظم انقلاب که خود فرزند امام(ره) و از عالمان و بزرگان دوران است بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را چهره‌ای درخشان در عالم دانسته که مثل او نه در این زمان و نه در زمان گذشته وجود نداشته است.

وی افزود: در میان چهره‌های معروف عالم بعد از انبیا و اولیا شخصیتی با این عظمت و خصوصیات مثبت و جامع الابعاد و جامع الاطراف سراغ نداریم.

حمیدی نژاد ادامه دادن راه امام را نشانه تجلیل از شخصیت بلند مرتبه آن فقید دانست و تصریح کرد: تاکید امام راحل همواره بر اسلام ناب بود و مشخصۀ این نوع اسلام نیز مبارزه با استکبار است و کسانی که در مقابل دشمن کوتاه می‌آیند تا دشمنان از وی تعریف و تمجید کنند در خط امام نیستند زیرا دشمن هرگز از حامی امام خمینی(ره) و مبارز علیه خود تمجید نخواهد کرد.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: «اگر دیدید دشمن از شما تعریف می‌کند بدانید که شما خیانت‌کارید»، این جمله ماندگار بنیانگذار انقلاب را مد نظر داشته باشیم تا با این فاکتور مهم بدانیم چه کسانی در خط امام و شهدا که پیروان راستین ایشان بودند حضور دارند.

وی خاطرنشان کرد: تکیه بر مردم و اهمیت دادن به آنها، عدالت اجتماعی و حمایت از محرومان، دشمن شناسی و بصیرت، حساس بودن به سرنوشت همه مسلمانان نه تنها مردم ایران، اینها همگی مشخصۀ راه امام است.

این مسئول تأکید کرد: کسانی که دارای چنین روحیه‌ای هستند و در راه تعالی علمی و سازندگی کشور گام بر می‌دارند به دنبال راه امام بوده و فاصله گرفتن از این مشخصه‌ها به معنای فاصله گرفتن از خود امام است.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول