اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

عدم مسامحه و معامله با دشمنان از ویژگی‌های امام بود

استاندار زنجان گفت: عدم مسامحه، ملاحظه، کوتاهی و عدم معامله با دشمنان نظام اسلامی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

عدم مسامحه و معامله با دشمنان از ویژگی‌های امام بود

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: هدایت، مدیریت و بینش امام خمینی (ره) موجب پایداری نظام اسلامی در طی 34 سال گذشته شده است.

وی با بیان اینکه در چارچوب منویات مقام معظم رهبری نظام اسلامی مدیون خون شهدا امام خمینی (ره) و تدابیر بلند مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) مسیر مشخص و شفاف نظام اسلامی را برای همه مردم و انقلاب اسلامی تعریف کرد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه طراحی و معماری امام خمینی (ره) موجب شد تا نظام اسلامی به سرمنزل مقصود دست یابد، افزود: این طراحی و معماری توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) همه مشکلات و موانع جامعه را از پیش پای ملت رفع کردند، یادآور شد: امروز سکانداری و هدایت خلف صالح امام، مقام معظم رهبری موجب شده تا مسیر امام راحل ادامه یابد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به برخی ویژگی‌های امام خمینی (ره)، تصریح کرد: عدم مسامحه، ملاحظه، کوتاهی، عدم معامله با دشمنان نظام اسلامی از ویژگی‌های برجسته امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز تاثیرگذاری نظام اسلامی به برکت خون شهدا، راه امام و مقام معظم رهبری در جهان به خوبی دیده می‌شود، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی با الگوگیری از نظام اسلامی صورت گرفته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه عزت، سربلندی و موفقیت‌های نظام اسلامی مدیون بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی است، افزود: جایگاه انقلاب اسلامی در بین کشورهای جهان در عرصه‌های مختلف مدیون امام و شهدا است.

این مسئول با بیان اینکه اساس و بنیان نظام اسلامی توسط امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده، یادآور شد: اتحاد، انسجام، هماهنگی و اقتدار نظام اسلامی از تدابیر امام و رهبری مقام معظم رهبری سرچشمه می‌گیرد.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه فتنه‌ها، هجمه‌ها و حمله‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، توسط امام دفع می‌شد، افزود: امروز تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری سدی در برابر فتنه‌های دشمنان است.

وی بر ضرورت تبیین شخصیت تاثیرگذار امام به نسل امروز در جامعه تاکید کرد و گفت: باید چنین شخصیت تاثیرگذار تاریخی به نسل جامعه معرفی شود.

استاندار زنجان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف تصریح کرد: مردم سالاری دینی از تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود که در حال حاضر نیز ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه طی 34 سال گذشته مردم همواره پای آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر چنین سیاستی از سوی امام در جامعه ساری و جاری نمی‌شد امروز قطعا ایران وضعیت مطلوبی نداشت.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه چراغ سبز برخی دشمنان داخلی موجب طمع‌ورزی دشمنان شده، افزود: حضور به موقع مردم در صحنه موجب خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.

وی حرکت توفنده، با بصیر و شجاعانه مردم در صحنه‌های دفاع از انقلاب مهم ارزیابی کرد و متذکر شد: دین‌مداری و ولایتمداری مردم ایران موجب شده تا توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

استاندار زنجان تابلوی مسیر و راه امام خمینی (ره) را مقام معظم رهبری عنوان کرد و اذعان داشت: مقام معظم رهبری نور افکن مسیر امام، شهدا و انقلاب هستند.

انتهای پیام/73003/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول