اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/ آیت‌الله علم‌الهدی:

مذاکره با ‌آمریکا مشکلات معیشتی مردم را بدتر می‌کند/ سیاه‌نمایی کمک به دشمنان است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه سیاه‌نمایی کمک به دشمنان است، گفت: مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات معیشتی مردم را برطرف نمی‌کند، بلکه بدتر می‌کند.

مذاکره با ‌آمریکا مشکلات معیشتی مردم را بدتر می‌کند/ سیاه‌نمایی کمک به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی سه‌شنبه‌شب در حاشیه مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که در حرم مطهر رضوی برگزار شد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه ‌آیا مذاکره با آمریکا سبب حل مشکلات معیشتی مردم می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: مذاکره با آمریکا نه تنها مشکلات معیشتی مردم را برطرف نمی‌کند، بلکه بدتر نیز می‌کند. 

وی افزود: در جریان تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی آنها به خیال خود فکر می‌کنند که می‌توانند با این روش بر ما مسلط شوند؛ اگر از موضع استکبارستیزی کوتاه بیاییم، قطعاً به خیالشان این ابزار تهاجم مؤثر واقع شده، بنابراین ابزار را شدیدتر می‌کنند. 

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این سخنان برخی افراد در ارتباط با مذاکره با آمریکا است یا از روی سادگی یا از روی شیطنت، آنها فکر می‌کنند مطالبه امروز مردم معیشتی است، بنابراین این سخنان را بیان می‌کنند تا رأی بیاورند؛ در حالی که باید بدانند به هیچ عنوان ارتباط و یا کوتاه آمدن در برابر آمریکا و کوتاه آمدن از موضع استکبارستیزی مشکلات معیشتی را برطرف نمی‌کند، بلکه سبب تشدید تحریم‌ها و فشارها نیز می‌شود. 

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای افزود: روند مذاکرات هسته‌ای امروز زیرنظر رهبری و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی پیگیری می‌شود و ادامه دارد و به سمت و سویی می‌رود که عزت ما را تأمین کند. 

وی تصریح کرد: امروز شاهدیم که به گونه‌ای این مذاکرات ادامه پیدا کرده که توانسته‌ایم آمریکا و اروپا را از نظر ایران‌هراسی خلع سلاح کنیم، بنابراین امروز دیگر نمی‌توانند دنیا را نسبت به موضوع هسته‌ای ایران بترسانند و از طرفی ما نیز بر موضع خود بوده و فناوری ما نیز توسعه پیدا کرده است. 

امام جمعه مشهد در بخش پایانی سخنانش خطاب به کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری اذعان داشت: توصیه می‌کنم کاندیداها وعده ندهند؛ بلکه بگویند چه می‌خواهند انجام دهند. همچنین سیاه‌نمایی نکنند، چراکه نشان دادن تصویر نادرست از کشور کمک به دشمنان است؛ به واقع سیاه‌نمایی کمک به دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

انتهای پیام/70003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول