اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

سرافرازی ایران نشانه تمسک به سیره امام (ره) است

امام جمعه رودسر گفت: سرافرازی ایران اسلامی در عرصه پیشرفت علمی جهان به‌ویژه در حوزه علوم هسته‌ای نشانه‌های بارز تمسک به سیره و درس‌های نورانی امام خمینی (ره) است.

سرافرازی ایران نشانه تمسک به سیره امام (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با اشاره به ارزش مبارزاتی ایشان اظهار داشت: روحیه مبارزه و جهاد در راه خدا ریشه در بینش اعتقادی، تربیت، محیط خانوادگی و شرایط سیاسى و اجتماعی ایشان در طول دوران زندگی دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) و جهاد تمام عیار و سدشکنی آن مرد الهی، نور امید را در دل تمام موحدان، آزادگان و مستضعفان جهان تاباند و فکر آن‌ها را به طرف تحقق وعده بزرگ الهی متمایل کرد.

امام جمعه رودسر، امام خمینی (ره) را پدر جنبش اسلامی امروز در دنیای اسلام نامید و خاطرنشان کرد: انگیزه‌های قیام ملت‌های بیدار شده منطقه که چیزی جز بازگشت به عزت ملی و عدالت و آزادی در سایه کلمه توحید نیست با الگوپذیری از آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی و معطوف شدن نگاه‌ها به نقش رهبری پدرانه امام راحل به‌وجود آمده‌اند.                             

عبدالله‌زاده پاشاکی استیصال دنیای غرب و اوضاع اقتصادی و سیاسی متزلزل آن‌ها، اعجاز مقاومت اسلامی در سوریه و لبنان و فلسطین، بیداری اسلامی از یمن و بحرین تا مصر و لیبی و تونس را از نشانه‌های تمسک به درس‌های امام (ره) ذکر کرد. 

امام جمعه رودسر، سرافزاری ایران در عرصه پیشرفت علمی جهان اسلام به‌ویژه در حوزه علوم هسته‌ای سلول‌های بنیادی، هوا فضا، زیست فناوری و نانوتکنولوژی را جزو نشانه‌های بارز تمسک به سیره و درس‌های نورانی امام‌ خمینی (ره) دانست که راه‌های رفته را تصحیح و مسیر آینده را روشن می‌کند.

وی با بیان اینکه امام خمینى (ره) هدف‌ها و آرمان‌ها و هر آنچه را که باید ابلاغ کند، گفته بود، گفت: امام (ره) در عمل نیز تمام هستی خود را براى تحقق همان هدف‌ها به‌کار گرفته بود.

عبدالله‌زاده پاشاکی عنوان کرد: امام (ره) در آستانه نیمه خرداد سال 68 خود را آماده ملاقات عزیزى مى‌کرد که تمام عمرش را براى جلب رضاى او صرف کرده بود و قامتش جز در برابر او در مقابل هیچ قدرتى خم نشد و چشمانش جز براى او گریه نکرده بود.

وی سروده‌هاى عارفانه امام (ره) را حاکى از درد فراق و بیان عطش لحظه وصال محبوب دانست.

انتهای پیام/2300/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول