اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

افراد معتقد به انقلاب تحقیقات انتخاباتی خود را به روز آخر نیندازند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خطاب به اعضای تشکل رویش گفت: افراد معتقد به انقلاب تحقیقات انتخاباتی خود را به روز آخر نیندازند.

افراد معتقد به انقلاب تحقیقات انتخاباتی خود را به روز آخر نیندازند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، میثم نیلی در نشستی که شب گذشته با اعضای تشکل رویش برگزار شد با بیان اینکه در روز 24 خرداد چاره‌ای ندارید به جز اینکه به جلیلی رأی دهید اظهار کرد: افراد انقلابی باید هر چه سریع‌تر تحقیق‌های خود را درباره کاندیداها انجام داده و زودتر تصمیم نهایی خود بگیرند.

وی افزود: ما در شرایطی هستیم که دشمن فشار سنگینی بر کشور و نظام ما وارد می‌کند و این در حالی است که ما قصد تسلیم شدن در برابر این فشارها را نداریم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری تاکید کرد: ما در طول این سال‌ها جریان‌های مقاومت در دنیا را از نظر مالی، نظامی، فرهنگی و سیاسی تقویت کردیم و بدون اجازه مستکبران جهانی در عرصه‌های مختلف علمی و انرژی هسته‌ای پیشرفت کردیم بنابراین طبیعی است که دشمنان ما به تحریم رو بیاورند.

وی ادامه داد: اکنون ما دو راه بیشتر نداریم یکی اینکه با مقاومت آنها را نا امید کنیم و دیگر اینکه در برابر  آشتی و سازش با آنها به صورت مقطعی مشکلات اقتصادی را رفع و در عوض جایگاه و احترام خود را در دنیا از دست بدهیم.

نیلی تصریح کرد: اکنون ما میان دو گفتمان توسعه مدرنیزاسیون و رفع مشکلات معیشتی و یا مقاومت و اعتماد به نیروها و ظرفیت‌های درونی کشور مخیر هستیم.

وی اضافه کرد: از میان کاندیداهای موجود تنها فردی که حامل پرچمی از جنس مقاومت و پیشرفت است سعید جلیلی است.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه جریانات پیش آمده در جبهه پایداری پیرامون حمایت از آقای لنکرانی و جلیلی و شایعاتی که با کناره‌گیری لنکرانی ایجاد شد، گفت: آیت‌الله مصباح در جلسات مختلف گفته‌اند که برای سکولاریزم زدایی از جامعه نیازمند حرکت اجتماعی هستیم و حرکت نخبگان نهایی کافی نیست.

وی اضافه کرد: جبهه پایداری چهار کاندیدا شامل آقای لنکرانی، فتاح، جلیلی و میرکاظمی در نظر داشت که هیچ‌کدام این کار را نپذیرفته بودند تا اینکه آقای مصباح با جلیلی صحبت کردند و گفتند که افراد حزب‌اللهی نیز باید کاندیدایی در انتخاب داشته باشند و از دیدگاه من شما اصلح هستید و اگر فردی را اصلح‌ می‌دانید نیز معرفی کنید.

نیلی اظهار کرد: آقای لنکرانی در قانع کردن جلیلی برای ثبت‌نام بسیار تلاش کرد اما وی تا لحظه آخر می‌گفت که احساس تکلیف در این زمینه نمی‌کنم و در عین حال معتقد به لزوم ایجاد جریانی در کنار آقای هاشمی بود.

وی با اشاره به اینکه جریان‌های متعدد دنبال ایجاد حاشیه برای رد صلاحیت کردن لنکرانی بودند، گفت: در صبح روزی که قرار بود تأیید صلاحیت‌ها اعلام شود با توجه به اینکه لازم بود یک نفر از این جناح در انتخابات شرکت کند و با توجه به اینکه جلیلی از دو ماه قبل معتقد بود که هاشمی نیز برای ثبت‌نام می‌آید آقای جلیلی بر حسب احساس وظیفه ثبت‌نام کرد.

انتهای پیام/63008/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول