اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

درصد بالای تایید صلاحیت شده‌های شوراها انتخابات را پرشور می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان درصد عدم احراز صلاحیت‌ها را در بین کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی استان زنجان را دو تا سه درصد اعلام کرد و گفت:درصد بالای تایید صلاحیت‌ها موجب پرشور شدن انتخابات می‌شود.

درصد بالای تایید صلاحیت شده‌های شوراها انتخابات را پرشور می‌کند

فیروز احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به پایان بررسی کار احراز صلاحیت کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی اظهار داشت: آخرین آمار تجدید نظر شده صلاحیت‌ کاندیداها اعلام شده است.

وی به تایید صلاحیت شش نفر دیگر از مجموع کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی در سطح استان زنجان اشاره کرد و افزود: با احراز صلاحیت این شش نفر بیشترین درصد تایید صلاحیت‌ها برای حضور در انتخابات انجام شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان درصد عدم احراز صلاحیت‌ها را در بین کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان زنجان را 2 تا 3 درصد اعلام و تاکید کرد: درصد بالای تایید صلاحیت‌ها موجب برگزاری انتخابات پرشور را فراهم می‌کند.

*افزایش شعبه‌های اخذ رای

وی به افزایش شعبه‌های اخذ رای در برخی مناطق استان زنجان اشاره و تصریح کرد: افزایش تعداد شعبه‌های اخذ رای برای آسایش مردم انجام شده است.

احمدی اضافه کرد: انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در استان زنجان در بیش از یک هزار شعبه برگزار می‌شود.

احمدی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد تعداد عوامل اجرایی درگیر در انتخابات پیش روی استان زنجان گفت: انتخابات در استان زنجان با مشارکت بیش از 20 هزار نفر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای عوامل اجرایی انتخابات اشاره و تصریح کرد: عوامل اجرایی درگیر در انتخابات در نوع خود از کار ورزیده‌ترین عوامل محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به ورود کاندیداهای شوراهای اسلامی به جرگه تبلیغات انتخاباتی طی چند روز آینده اضافه کرد: همه قوانین موجود در مورد تبلیغات انتخاباتی به کاندیداها ابلاغ شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان از تعریف کیفر برای برخی از جرائم انتخاباتی خبر داد و گفت: قوانین تبلیغات انتخاباتی به صورت کامل برای نامزدها تشریح شده است.

*لزوم رعایت بهداشت شهرها

وی رعایت بهداشت شهر را از مهم‌ترین رکن‌های تبلیغات انتخاباتی اعلام کرد و افزود: انتخابات نباید موجب به هم ریختن نظم شهری در امور نظافت شود.

احمدی از در نظر گرفته شده تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: تمکین از قانون موجب حل مشکلات و تسریع امور می‌شود.

انتهای پیام/73004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول