اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان:

مقام معظم رهبری قهرمان بالندگی نظام اسلامی است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: مقام معظم رهبری قهرمان تثبیت و بالندگی نظام اسلامی در مواجهه با نظام کفر و الحاد است.

مقام معظم رهبری قهرمان بالندگی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام ارتحال امام (ره) اظهار کرد: آرمان‌های امام راحل دارای وسعت بسیار است و در قالب‌های خانواده، شاگردان و یاران سابق محبوس نمی‌ماند.

وی ادامه داد: پیر قبیله عشق و رهبر لشکر مخلص خدا در برخورد با شاگرد ویژه و حاصل عمر خود فرمودند که در راه حفظ نظام و آرمان‌های انقلاب با کسی عقد اخوت نبستم.

مهدوی به ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام (ره) در ابتدای انقلاب فرزند شهید حاج مصطفی خمینی را از همراهی فتنه‌گران و منحرفان ابتدای انقلاب توبیخ و گوش‌کشی کرد.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه امام (ره) برای رسیدن به اهداف بلند الهی و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی فراتر از عواطف و احساس‌ها حرکت می‌کرد، یادآور شد: امام (ره) تکلیف‌گرایی را مهم‌تر از نتیجه‌گرایی می‌دانستند.

وی تصریح کرد: ملت ایران امروز برای رسیدن به آرمان‌های امام (ره) چارچوب‌ها و لایه‌های کاذب را مورد توجه قرار نمی‌دهند بلکه آرمان‌های امام راحل برای آنها اصل است.

مهدوی هزاران شهید به خون غلتیده انقلاب و دفاع مقدس را فرزندان امام (ره) دانست و خاطرنشان کرد: شهدا برای آرمان‌های انقلاب از سرمایه جان خود گذشتند و برکت ایثار خالصانه و صادقانه هزاران شهید با توجه به سنت قطعی الهی در 14 خرداد محزون ملت ایران به ثمر نشست و جانشینی شایسته بر جایگاه مقدس و مترقی ولایت فقیه تکیه زد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان خواستار توجه اصحاب رسانه، خواص و سیاسیون در رهبری داعیانه و ناصحانه رهبر معظم انقلاب شد و بیان کرد: مقام معظم رهبری خار چشم دشمنان دین خدا و جهان اسلام شده است.

وی با اشاره به کینه‌ورزی صهیونیست‌ها، وهابیت، بهائیت و تمام گروه‌های منحرف نسبت به مقام معظم رهبری، یادآور شد: امام (ره) فرمودند که ولی امر و ولایت فقیه حجت خدا است بنابراین شیاطین هیچ وقت از حجت خدا راضی نمی‌شوند.

*اشرافی‌گری ثمره مدیریت غرب‌گرای توسعه اقتصادی است

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان با بیان اینکه تذکرهای رهبر معظم انقلاب مسئولان را به مبارزه با فقر، فساد و تبعیض فرا خواند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری جامعه را نسبت به تاریخ صدر اسلام هشدار می‌داد که خواص انقلابی به‌واسطه روحیه دنیاطلبی دچار انحراف، خمودگی و انحراف نشوند.

وی در پایان امام (ره) را قهرمان ایجاد نظام اسلامی در دوره کفر و الحاد توصیف کرد و گفت: مقام معظم رهبری قهرمان تثبیت و بالندگی نظام اسلامی در مواجهه با نظام کفر و الحاد است.

انتهای پیام/84001/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول